mandag 3. mars 2014

Februardager

 photo bursdag_zps7e557435.jpg

Jeg leste blant annet Litt trist matematikk av Kjersti Annesdatter Skomsvold, som også kan anbefales videre. Hun er jo en av mine største favoritter, og det var spennende å lese diktsamlingen hennes. Jeg feiret bursdag med den lille leiligheta vår full av kake og fine jenter. Mathias sto for pavlova, og jeg bakte gulrotkake og sjokoladekake. Og det ble en suksess! Bursdagsgaven fra Ina fikk bli med både hit og dit, og så gikk jeg forbi dette huset og tenkte at det finnes rett og slett for få hus med sløyfer på.

 photo butikk_zps8a378c38.jpg

Jeg smakte litt på våren i form av den grønne teen Strawberry champagne fra Black Cat. Jeg var med broren min og faren min på vinyljakt, jeg beundret vakre Lille Tøyen hageby, og bakte Synnes bananbrød en fredag jeg hadde helt fri.

 photo fuglane_zps4ee41fc0.jpg

Det dukket opp en forkjølelse også, men det hjalp litt med en gul frokost. En ettermiddag jeg gikk hjem ville fuglene på teater. Jeg hadde sløyfe i håret og flere fine buketter med blomster på bordet. Takk for at du har vært så fin, februar!

10 kommentarer:

Ane sa...

Fine bilder av en fin febuar (ser det ut som!) :) Jeg har hatt Litt trist matematikk liggende på nattbordet siden før jul, og altså før Myrte, nå kjenner jeg det er på tide å lese den ferdig. Takk for påminnelsen!

Vicky sa...

åå det där fina rosetthuset! har fotograferat det där jag var där. älskar det.

June sa...

Fiine bilder! Jeg har så lyst på den totebagen :)

Synne sa...

Jeg er så glad i disse oppsummeringene! Du er så flink til å fylle dagene med fine ting!

IK sa...

Så fine bilder med god stemning! Ser ut som om du har hatt en kjempefin måned.

Ingvildogmusikken sa...

Nydelige bilder som vanlig:) Og mange fine gleder du har hatt i februar! Veldig koselig å lese:)

Anonym sa...

oj så mange fine bilder. nå ble jeg veldifg nysgjerrig på mummi handlenettet ditt, vet du hvilket merke det er, eller hvor det er kjøpt ? * vil ha *

Og det serveringbrettet med eple på (regner med det er retro ? ) Hvilket merke er det ? nydelige skatter.

Maren sa...

Anonym: Mummihandlenettet er fra Lindex, og brettet med eple er fra TGR :)

rosapille sa...

Så fint! Og så fint handlenett!

Benedicte sa...

Åh dine bilder er noe av det flotteste som finnes på denne jord. tusen takk!