torsdag 23. januar 2014

Fridag og et spørsmål

Det er så deilig å ha en fridag nesten midt i uka! I dag har jeg det, og jeg koser meg med å sove litt lenger enn vanlig, lese på senga, spise sakte frokost og pusle litt rundt i leiligheta vår. Dessuten har jeg på meg verdens mjukeste kjole, som er ny og grå.

 photo P1231743_zps146a8722.jpg

Og tusen takk for alle de fine kommentarene på det forrige innlegget, jeg har kost meg med å lese om lesinga deres. Dessuten. I likhet med andre, så lurer jeg på en liten ting. Jeg trenger litt blogginspirasjon, og skulle gjerne likt å vite hva dere har lyst til at jeg skal dele her inne. Hva synes dere? For jeg vil gjerne fortsette å dele litt.

10 kommentarer:

June sa...

Hei, Maren! Eg likar bloggen din veldig godt. Hadde vore interessant å lese om bibliotekarutdanninga du tar!

Ida Therese sa...

Jeg liker litteraturinnleggene dine, og er enig i at det hadde vært spennende å lese mer om utdannelsen:) Jeg liker også hverdagsinnleggene!

Josefine sa...

Enig i at litteraturinnleggene er veldig fine, jeg har bokmerket innlegget ditt om favorittbøker :) Ellers kunne jeg tenke meg en teguide, da jeg trenger litt teinspirasjon :)

June sa...

Åh, fridag midt i uka <3 Savner litt å være student jeg, eller det å jobbe turnus. Mandag til fredag, åtte til fire er ikke helt min greie, haha.

Jeg liker når du hverdagsblogger, jeg!

Anaruh sa...

Enig med de over - hverdagsinlegg er fine! Bilder av tekopper og noen ord om hvilke bøker du leser, kjolen du har på, hva du har gjort denne dagen, bilder av helgens tulipaner - akkurat sånn du heg gjort til nå :) Du har en kjmpefin blogg

Synne sa...

Så digg med en fridag! Håper du også får en digg fredag! (Beklager, kunne ikke dy meg.)
Jeg synes du er flink til å formidle hyggelige stemninger og omtale ulike litterære godbiter, så jeg leser gjerne mer av det samme! Du er god!

Maren sa...

Takk for tilbakemeldinger! <3

Anaruh sa...

Jeg har jo allerede svart, men vil bare si at du er så flott, Maren! Du sprer så mye glede :)

Ønsker deg en super dag, fylt med alt som er godt!

Ine sa...

Du må absolutt fortsette å dele, bloggen din er så fin, så fin. Jeg liker veldig godt å lese om det du leser - kanskje du kan fortelle om Rory Gilmore-leseutfordringen din? Også liker jeg veldig godt listene dine over fine gleder og månedsoppsummeringene med bilder. Kanskje du vil vise fram litt mer av leiligheten deres, og de fine kjolene dine? Egentlig vil jeg jo bare ha mer av det du allerede gjør :) Stor klem!

Katrine sa...

Ja vær så snill å fortsett med del, fine du! Du er helt klart en av mine favorittblogger.. Bare fordi d oser ut at du er fin. Søt. God. Lur. Livsnyter. og kunnskapsrik. For meg kan du bare fortsette i akkurat samme tralt - jeg liker deg!