tirsdag 17. desember 2013

Mot jul og glede

Nå står kofferten min klar i gangen, pakket med kjoler, julegaver, varme skjerf og bøker som tålmodig har venta på å bli lest. Snart kommer pappa for å hente meg, og vi skal kjøre hjem til jul. 

Plutselig kom den juleferien jeg har gleda meg veldig til. Og den har begynt så fint, med te og kake med favorittjenter, kinobesøk og lesing under dyna. Hjemme venter det både snø og en juleglad mamma, og snart kommer også broren min hjem. Jeg gleder meg så til vi er samla under ett tak. 

 photo IMG_20131210_180446_zps4b236a50.jpg

7 kommentarer:

Ane sa...

God ferie, Maren! :D

June sa...

Åh, så herlig! Ha en superfin juleferie, kos deg masse. Gleder meg veldig til min juleferie starter også.

Synne sa...

HJEM TIL JUL! Kanskje det fineste som finnes. På søndag er det min tur. Ny ferien, kjære Maren!

aasheimrysstad sa...

Så koselig! Kos deg hjemme i jula!

Josefine sa...

I dag kommer mamma og bror og henter meg hjem! :) Veldig klar etter en alt for travel desember!

God jul, fine Maren! :)

Julianne sa...

God juleferie Maren <3

Vicky sa...

vad härligt med ledighet. jag landade i oslo igår! känns också fint. god jul, fina du, så ses vi i januari! <3