lørdag 7. desember 2013

Advent

Jeg elsker denne tida på året. Det er ekstra godt å pakke et mjukt skjerf rundt halsen, og det er ekstra fint å klamre seg til en stor kopp med varm te. Julestemninga kommer snikende, og jeg teller ned dager til ferie. Om litt over ei uke får jeg julefri, og jeg gleder meg så masse at jeg har julesommerfugler i magen. Selv om det er travle dager, så er det ekstra viktig å ikke drukne i stresset. For å ikke gjøre det, passer jeg på å gjøre noen fine ting hver dag, og sette ekstra mye pris på dem. I dag har jeg blant annet tatt en pause i lesinga for å gjøre klar en liten bunke med bøker som skal få bli med hjem på juleferie. Nå kikker jeg bort på dem og gleder meg enda mer til fullstendig fri og fullstendig ro.

God helg, og god adventstid!

 photo IMG_20131201_095420_zps20d724cd.jpg

9 kommentarer:

Elin sa...

God helg og god adventstid, ja :) Veldig fin kopp:)

June sa...

Søt mummikopp!

Ting som gjør en glad sa...

God advent til deg også Maren!
Det er en så utrolig fin tid, jeg kjenner jeg gleder meg til å sette meg på toget på Lillejulaften allerede! :D

k. sa...

god advent!

neverendingcircles sa...

Det er noe eget ved denne tida. Fint å gå og lengte etter juleferie og familie og frihet til å velge litteraturen helt selv.

Vicky sa...

ja! så mysigt. ser så mycket fram emot jul och nyår i oslo. vi måste ju ses såklart <3 kanske inte med glass denna gång .. :)

rosapille sa...

God adventstid!:)

Caroline sa...

<3 Julesommerfugler <3

aasheimrysstad sa...

Åh, kongerøkelse lukter så fantastisk godt!