søndag 17. november 2013

Søndag og kjærlighet

Forrige helg kunne Mathias og jeg feire ti år som kjærester. Han er den aller fineste jeg vet om, og tanken på at vi to har holdt sammen i ti år er det fineste jeg vet å tenke på.

Ti år er jo et ordentlig jubileum, og derfor dro vi på kjærestetur til Skottland. Jeg tenkte å dele litt bilder her etterhvert, men her er en liten smakebit.

 photo skottland_zpsd4fa336f.jpg

Håper dere har en fin søndag! Jeg leser litt til eksamen, rydder litt, og ser litt på Gilmore girls. Også hører jeg på Laura Marling. Det er jo den tida på året igjen. 

Er det lov å si at jeg venter på snøen? For det gjør jeg. Og av og til får jeg ikke sove fordi jeg tenker på hvor mye jeg gleder meg til jul. 

10 kommentarer:

Vicky sa...

åååå är så glad för er skull! skottland verkar ju vara underbart. jag kommer förresten till oslo om en månad! då får vi ses <3

Josefine sa...

Jeg vil også ha snø! Ble litt lei meg i går da det var 12 varmegrader ute. Gi meg vinter, liksom!

Ane sa...

Ti år er virkelig et ordentlig jubileum! Så stas, Maren! Og den siste setningen tror jeg er noe av det søteste jeg har lest på lenge. Håper du får snø snart! :)

Ting som gjør en glad sa...

Ja! Åh, denne jula altså! Det er noe ekstra spesielt i år, pynte til jul i eget hjem og ha en liten jente som skal være med i sitt første Lucia-tog :D

Elin sa...

Gratulerer så mye med 10 år :) Jeg ønsker meg også snø nå og gleder meg veldig til jul, snart bare en måned til jul:D JIppy :D

Frøydis sa...

Gratulerar med ti år, noko så fint!
ps. eg har lagt på juleduk

Julianne sa...

Wow, ti år! Tenk det! Det er nesten halve livet til nå, det! :) Hurra for dere to. Måtte det bli mange, mange flere år sammen <3

Malin Aurora sa...

Så fint!

rosapille sa...

Gratulerer så mye! Ti år er virkelig fantastisk:)

Synne sa...

Dere er et så supert par, og ti år sammen er verdens beste grunn til å feire! Gleder meg til å se mer fra turen - og til snøen kommer, hohoho!