torsdag 31. oktober 2013

Den siste tida

har jeg for eksempel:

Jobbet en god del i ny og finfin jobb.

Kommet godt i gang med andre året på bibliotekarutdanninga. Blir visst aldri ferdig med den studeringa, jeg.

Vært på Stacey Kent-konsert, som var så flott at jeg kjenner den i kroppen enda, to uker etterpå.

Kost meg med høst og varme tepper og tekopper, akkurat slik jeg liker best.

 photo IMG_20131024_150348_zps287c7041.jpg


Lest flere gode bøker.

Hatt babyer på fanget.

Smilt.

Gitt og fått klemmer.

Sett alt av Call the midwife.

Savna panneluggen min.

Vært takknemlig for alle de gode menneskene i livet mitt.

Reist på kjærestetur til Edinburgh og Glasgow. Åh. Fineste som er.

11 kommentarer:

Ane sa...

Fin liste, fin Maren!

neverendingcircles sa...

Det hørtes rimelig fint ut! :D

Frøydis sa...

Kor har panneluggen tatt vegen? Ellers høyres alt perfekt ut :)

h sa...

Høres ut som en super høst :)

Maren sa...

Frøydis: Den er borte! (Vokst seg så lang at den er borte, altså). Og nå tror jeg at jeg vil ha den igjen.

June sa...

Ny jobb? Fortell!

Ine sa...

Så mange fine ting! Jeg er glad for å kunne bidra til at du får ha baby på fanget. Og med klemmer. :)

June sa...

SV: Så utruleg flott! Gratulerer så mykje :-)

Vicky sa...

edinburgh och glasgow! wow.

Ting som gjør en glad sa...

Call the Midwife er så fin!

samovaren sa...

varm i hjarta, blir eg.