mandag 9. september 2013

Høstliste

Fine ting å gjøre nå når høsten kommer snikende. I går så jeg mange oransje løv på bakken, og holdt på å hoppe av glede.

Kjøp ny te (det har jeg gjort!)

Les en bok som du lenge har hatt lyst til å lese

Finn en ny tv-serie du kan se på mørke høstkvelder. Jeg har akkurat begynt på Call the midwife, og jeg gleder meg over alle episodene jeg har i vente

Inviter venninner på teselskap

Gå en annen vei enn du pleier, det er alltid mye fint å oppdage like i nærheten

Ha på favorittkjolen på fredager, det gir en ekstra god følelse

Dra til frisøren eller kjøp deg noe fint (jeg har klippet av meg halvparten av håret mitt!)

Stå opp litt tidligere enn du egentlig må for å spise god frokost

Tenn mange telys

Gå på kino

Gled deg til det blir litt kaldere, men ikke si det så høyt fordi alle er så glad for at sommeren fortsetter enda litt til.

 photo teselskap_zpse77b6f5e.jpg

9 kommentarer:

Ane sa...

Pssst! Jeg gleder meg også til det blir litt kaldere, jeg gleder meg til jakker og skjerf <3 Herlig med litt mørkere kvelder, telys gjør alt litt ekstra fint. Ha en fin høstmandag, Maren!

Julianne sa...

Det var en kjempefin liste fine deg <3 Og takk for tips til serie :) Den kommer jeg til å kose meg med om kveldene fra nå av :D

Stina sa...

Koselig høst-liste! :)
"Call the midwife" er kjempefin! En av de beste seriene jeg har sett.
Klem.

neverendingcircles sa...

Selv om jeg er ihuga sommerentusiast kan jeg ikke annet enn å lese lista di og tenke "det jo litt fint med høst også!"

Synne sa...

Jeg er også skikkelig klar for høst, altså - kanskje den aller koseligste årstida! Nydelig liste, Maren!

Regnboge sa...

Hurra for haust og trivelege haustlister!

Linda Terese sa...

Så fine bilder på veggen! De likte jeg skikkelig godt :) Jeg likte også punktet "stå opp litt tidligere enn du egentlig må for å spise god frokost" - det er så fint, så fint nå når høsten kommer på ordentlig!

Maria sa...

Åh, jeg blir alltid så glad når jeg kommer over noen (eller en blogger, som i dette tilfellet) som er høstelsker akkurat som meg! Tør nesten ikke si det høyt til vanlig, er redd for å bli overfalt av alle sommerelskerne. Det er ikke det at jeg ikke liker sommeren, men det er noe helt spesielt og eget med høsten. <3.

Caroline sa...

Så mye fine småting å glede seg til. Høsten er min absolutte favorittårstid. Elsker roen som senker seg, etter en overivrig sommer.