mandag 2. september 2013

Augustdager

 photo 3_zps0c4ac6fc.jpg

Jeg har vært i bursdag med finkjole på, og jeg hadde en fullstendig prikkete lørdag med regn til. Dessuten kjøpte jeg meg en ny fin kjole, og blomstrete øredobber. Skikkelig høstfrokost måtte til, varm havregrøt med masse kanel, og te med sitron og ingefær.

 photo 1_zps19808abd.jpg

En lørdag var dette jobbantrekket, jeg lærte meg å fikse håret fint med fletter, jeg drakk Bubble tea med Ina, og gikk forbi denne søte trappa. Don't worry about a thing, cause every little thing is gonna be alright.

 photo 2_zps8bd54e12.jpg

Jeg fikk stjerner i boka, og kjøpte fine blomster til jeg skulle få middagsbesøk av beste Ine og Synne. Og så tok jeg toget flere ganger, og hadde slik fin utsikt. Dessuten leste jeg en hel del, og koste meg med flere fridager med te og bok. Den aller beste kombinasjonen.

Og nå: Hei høst, jeg elsker at du er her!

6 kommentarer:

Anaruh sa...

Ååå - så vidunderlig vakkert! Du er så flink til å gjøre det fint rundt deg, og så veldig god til å formidle det :D

Ha en riktig fin uke - mange klemmer fra meg

Anette sa...

Fantastisk vakre bilder! Det ser ut som om du har hatt en herlig august, ingen tvil om det :)

Regnboge sa...

So fin augusten din var! Og eg har so lyst til å kunne ordne håret fint med fletter, men eg trur eg må få endå litt lenger hår fyrst.

God haust!

Synne sa...

Du er så fin med flettehår! Du er fin uansett, hoho. Håper vi kan gjøre hyggelige ting sammen i september også!

Frøydis sa...

Eg syns du tek så fine bilete! Eg er alltid glad for den lille dosen med glede eg får av å koma inn her :)

samovaren sa...

så glad du skriv att. du er så fin! finfine bilete. tror hausten blir bra.