torsdag 22. august 2013

Luksustorsdag

Nå er jeg godt i gang med høstens undervisning, og jeg føler det har vært en god start. Selv om det er mye å gjøre, mye å følge med på og mye å lese, så er det viktig med hverdagsbelønninger. En måte å gi seg selv en belønning på, er å spise lunsjmiddag på en koselig ka med en fin bok som selskap, og deretter gå på kino. Synne og jeg så Monsteruniversitetet, som var superfin og veldig morsom. Vi lo om kapp med barna, og smilte så 3D-brillene nesten falt av nesa.

 photo lastned_zps5da63447.jpg

I morgen reiser jeg hjem nok en gang, for å være gjest i en av mine beste venninners bryllup. Jeg gleder meg til å ta på meg denne kjolen, og å feire kjærligheten. God helg!

4 kommentarer:

Regnboge sa...

Likar! Belønningar er veldig viktig.

Synne sa...

Jeg storkoste meg i går! Filmen var akkurat som jeg hadde håpet, og enda litt til. Takk for en kjempefin ettermiddag - en perfekt hverdagsbelønning, det er jeg helt enig i!

Ting som gjør en glad sa...

Kvardagskos er gull verdt!
Og den kjolen var utrolig flott!

Nore Interiør sa...

Det er hverdagen som teller, helg er bonus! ;)

Klemmer fra Maren