onsdag 5. juni 2013

Veldig snart

På fredag får jeg endelig sommerferie. I går fikk jeg utlevert hjemmeeksamen, så nå er det bare en ting som gjelder. I to dager til. Men det er en god del ting som gjør det mye finere å sitte hjemme ved bordet å skrive, enn nede i en kald gymsal i seks timer, slik som på fredag. Når man har hjemmeeksamen kan man ihvertfall gjøre det litt ekstra hyggelig.

Man kan bruke fine bokmerker

 photo P6041214_zpsef3f114d.jpg

Ha fargeglade blomster på bordet

 photo P6041215_zpsc53e38dc.jpg

Bli veldig glad av å finne en helt fantastisk pakke i postkassa fra snilleste Kristin

 photo P6041216_zps949dc837.jpg

Og drikke en kopp te med en av sjokoladene som lå i konvolutten.

 photo P6041217_zps8369f088.jpg

9 kommentarer:

Ine sa...

Hjemmeeksamen er helt klart hyggeligere enn gymsaleksamen, selv om man blir litt sliten av å fokusere veldig på én ting i så mange dager. Nå unner jeg deg veldig å få sommerferie! Lykke til med innspurten, vennen!

Ane sa...

Vi sitter i samme båt, jeg gjør det hyggeligere ved å ta med eksamen på kafé og leite litt etter kjole til bryllupet til Silje. Fine distraksjoner det også :) Lykke til videre, Maren!

Regnboge sa...

Det såg veldig fint ut, no gler eg meg pålag til neste år og heimeeksamen.

Men eg tykkjer faktisk at gymsaleksamen har ein særeigen sjarm som gjer det triveleg å sitte der. Kan ha litt å gjere med at eg har vore heldig med oppgåvene, so langt.

Lukke til!

Nore Interiør sa...

Så artige bokmerker!
Lykke til ;)

Klem fra Maren

Synne sa...

Håper hjemmeeksamenen har gått bra! Gratulerer så mye med ferien når den kommer i morgen!

Linda Terese sa...

Jeg håper hjemmeeksamen gikk fint! Og at du nå kan nyte en deilig, deilig sommerferie!

Glede sa...

Da er du sikkert ferdig med eksamen? Håper det gikk bra. Goood ferie! :)

Vicky sa...

lycka till med hemtentan, går nog superbra med dom där fina bokmärkena och allt. kram!!

samovaren sa...

tihi! vonar det gjekk greit på eksamen, fine du!