mandag 10. juni 2013

Helgefri og feriefri

Endelig. Denne helga har vært veldig rolig, veldig deilig, veldig stille. Akkurat slik jeg hadde lyst til.

Jeg har vandret rundt med mitt nyeste handlenett, fra Søstrene Grene.

 photo P6091239_zpsbf094f84.jpg

Jeg har pyntet vinduet med sommerfarger og sommerlys.

 photo P6081230_zps3e0c8574.jpg

Jeg har sett film.

 photo P6091236_zps1ae378fc.jpg

Jeg har hatt lange frokoster med bok til.

 photo P6081233_zps231d7f29.jpg

Jeg har sovet uten vekkerklokke, men våknet passe tidlig og passe sent, til sola som sniker seg inn og lager morsomme skygger og fargespill på veggen.

 photo P6081222_zps0e8ff124.jpg

10 kommentarer:

Regnboge sa...

Grådig fint! Kos deg med ferien vidare <3

Ine sa...

Perfekt!

Synne sa...

HURRA for ferie med pusling og lys og lange frokoster og og fortjent kos!

neverendingcircles sa...

Det er så deilig, de første dagene av ferien - ingen forventninger, gjøre akkurat det man vil! ahh!

Eirin sa...

Så fint det ser ut med ferie! Snublet over bloggen din og syns den er så fin. Har notert ned mange boktips og har leseplanene klare for sommeren :)

Nore Interiør sa...

Så godt, jeg er altfor dårlig til å virkelig nyte... Alltid litt stressa.. Skal lære av deg jeg nå ;)

Klemmer fra Maren

Eple sa...

Hei- må bare legge igjen en liten kommentar da jeg også drømmer om en Stars Hallow- verden :)
Tenk om... *Sukk*

June sa...

Du er verdas søtaste!

k. sa...

Virker som en flott helg..

samovaren sa...

så fint! elskar handlenettet og lysa!<3