søndag 26. mai 2013

Favoritter på rekke og rad

De siste ukene har jeg hørt uendelig masse på She & Hims nye album. Dessuten har jeg sett den nyeste musikkvideoen kanskje ti ganger.


Jeg har tidligere holdt meg unna filmer og serier hvor Lauren Graham spiller, litt fordi det føltes så merkelig å se henne i andre roller. Men etter at jeg begynte å se Parenthood (ååh, Parenthood!), så har det løsna litt. Denne serien gjør meg så glad, og ble tidlig en stor favoritt.

 photo parenthood-163srvb_zps83a2d5f9.jpg

Og sist, men slett ikke minst, og apropos, så ble jeg veldig glad da jeg fant ut at Lauren Graham har gitt ut en roman. Den tror jeg skal få bli min sommerferie-gave til meg selv.

 photo lg_slide_ssmcountdown_zps64843255.jpg

5 kommentarer:

Synne sa...

Jeg har ikke sett en eneste episode av Parenthood, men nå skal jeg sjekke det ut! Takk for tips, Maren min!

Ting som gjør en glad sa...

Den videoen, åh, herlig er ikke bra nok!

Katrine sa...

Jeg har heller ikke sett Parenthood, men nå tror jeg sannelig jeg må teste den ut :)
ÅÅh sukk sukk, den videoen altså.. Den fikk meg til å smile :) Jeg tror jeg er forelsket i zooey, og alle kjolene hennes..

samovaren sa...

fine favorittar! den musikkvideoen er superfin, parenthood skal sjekkast ut og det skal kanskje boka óg! sommarferiegåve er absolutt lov, tykkjer eg.

Katrine sa...

Nå har jeg sett første sesong av parenthood, og jeg ELSKER den! Tusen millioner takk for tips :)