tirsdag 30. april 2013

Aprildager

April har vært en skikkelig bra måned.

 photo collageekstra_zps924f79d4.jpg

Jeg har gått forbi fine mintgrønne bygg, og noe sier meg at det har vært butikk her en gang. Jeg har fått lest flere fine bøker i tillegg til pensum denne måneden, og det gir en skikkelig god følelse. I dag trengte dagen litt smurf, og jeg innledet en helg med å gå på Søstrene Grene sammen med Ine, og endte opp med dette.

 photo collage2-2_zps3628add8.jpg

Pepper var ekstra søt med sovebart, litt lesebensin en lang skoledag, en ryddig bokhylle, og en fredag med blomst i håret.

 photo collage3-2_zpsd710a5da.jpg

Denne søte kjolen fant jeg i postkassa, samme lørdag som jeg hadde en rolig bokfrokost i senga. April avsluttes med et bilde av meg, og et av vaffelen da Ina var på besøk. 

Hei mai, jeg gleder meg til du får blomster i trærne!

13 kommentarer:

Ine sa...

Fine, fine apriløyeblikk! Det var bra fangst på Søstrene Grene den fredagen, altså. Jeg gleder meg også til mai får blomster på trærne!

Regnboge sa...

Hurra for april! Blir alltid so glad av desse oppsummeringane dine <3

Rakel sa...

Gleder meg til den fine gata vår blir fylt av rosa kirsebærblomster!!! :D

Maren sa...

Hihi, jeg også! :D

Vicky sa...

meeen så fint allting! klänningen!

Katrine sa...

Fin pudderskyapril :) Jeg blir så glad av bildene dine.. Hurra, nå er det mai! Den fineste måneden, mener jeg :)

Ting som gjør en glad sa...

Avril, avril!
Fine bilder Maren!

Kathleen sa...

Her var det mye rosa og mintgrønt. Fint!

Malene sa...

Små kvardagsgleder! Fintfintfint

Mona Myosotis sa...

veldig søt kjole. så mye fint. mye fint man kan finne på søstrene grene altså.

Karoline sa...

Så fin oppsummering, jeg har hatt en veldig fin april selv :) Og dvergschnauzer <3 Vi har en som bor hos mamma så hver gang jeg bare ser bilde av en dvergschnauzer blir jeg glad og varm om hjertet =D Og nå skal vi få Søstrene Grene på Stovner Senter, gleder meg til å gå på oppdagelsesferd!

samovaren sa...

du er så fin! og for ein kjole, heilt nydeleg. din april ser mintgrønn og vårete ut, nett som det eg likar best.

rosapille sa...

Fine april! Og grønn smurf er best:)