søndag 31. mars 2013

Marsdager

Jeg kan fortsatt ikke helt tro at det er april i morgen. Nå er det snart virkelig vår.

Men vinteren har vært fin. Og mars har sett slik ut.

 photo collagefoslashrste_zps30e5c6b5.jpg

Jeg har gått mye med et smykke jeg fikk av Ine til bursdagen min. En pastellfarget varmluftballong gjør underverker. I Hamburg koste vi oss med kjeks og te, og jeg koste meg med te da jeg kom hjem igjen, også. Og en lørdag var kjæresten, kjærestemamman og jeg på Munchmuseet.

 photo collageandre_zpsffd1c92a.jpg

Mars ble også en måned for nye, fine ting. Verdens fineste klokke, den perfekte kjole, mjukt himmelblått og etterlengtet gulvteppe, og ny pynt på veggen.

 photo collagetredje_zpsc2f0a4cf.jpg

Jeg ble tipset om disse kortene på Etsy, og sjelden har vel postkort ført med seg så stor glede. Pappa kjøpte tulipaner til mamma, mobilen min ble en søt bamse, og jeg leste tre bøker på rad i påskeferien. Altså en fin påskeferie. 

11 kommentarer:

Trude-A sa...

Åh, DEN klokka, DEN kjolen og DE bildene - akkurat de tingene vil jeg også fylle livet mitt med! <3 Og et fint, sjarmerende og pastellfarget varmluftsballongsmykket har jeg også, - det passer supergodt til t-skjorta jeg har med skymotiv :D ;)

regndrope sa...

Smykket, klokka, postkorta! Herlege. Eigentleg verkar alt så fint, marsfint.
God april, måtte den bli vel så fin:)

Ine sa...

Mange fine marsøyeblikk!

Hanne sa...

Fantastisk fin klokke og stilige bilder på veggen :) Elsker stilen din.

Anaruh sa...

Åååh - for et vakkert innlegg! Blir så glad av å lese bloggen din, Maren!

samovaren sa...

fiint! og du, kva for ein butikk kjøpte du kjolen i? utruleg fin. og klokka.<3

samovaren sa...

fiint! og du, kva for ein butikk kjøpte du kjolen i? utruleg fin. og klokka.<3

inadenfina sa...

Vilken fin klänning! och jag älskar din klocka, det är en karta eller hur? Kram från Ystad

Marthe sa...

Gode Maren, for en bra måned mars har vært. Nydelig bilder du viser, men det som fikk hjertet mitt til å hoppe var Gilmore Girls-kortene. Åhhh, finnes disse virkelig? Herlige:-)

Ønsker deg en nydelig april!

Varme klemmer og smil

Synne sa...

Åhå, så fine postkort! Disse oppsummeringene gjør meg alltid glad, Maren! Det er drøyt at april er her - håper den blir like fin som mars har vært!

Vicky sa...

gula klänningen! omg! <3