fredag 22. mars 2013

Konditorifredag

Hvert år kommer påskeferien litt brått på. Men det betyr bare at den gleder enda mer, og jeg fryder meg over å ha over en uke med fridager. I morgen reiser jeg hjem, og skal nyte bøker og sjokolade og påskekrim og forhåpentligvis sol og mye frisk luft. Helga begynte riktig så bra med kake og te på Halvorsens Conditori sammen med Ine. Det kunne i grunn ikke ha vært en bedre start på ferien enn det.

Riktig god helg!

 photo IMG_20130322_124410_zps9456f9d1.jpg

10 kommentarer:

Anaruh sa...

Det der så veldig, veldig koselig ut! Og så synes jeg det er fint at det fremdeles finnes konditorier, og ikke bare kaffebarer!

God helg og god påske, Maren!

Linda Terese sa...

God helg, Maren! Håper du får en fin påske og noen fine feriedager!

Regnboge sa...

So flott start på påskeferien! Eg likar i grunn best heimelaga kaker, men innimellom kan det å fare ut på ein kafé eller eit konditori for å ete kake vere like so bra.

Synne sa...

Heia Halvorsens! Dit tok alltid Mor med seg meg og min lillesøster når vi var på Oslotur da vivarsmå, for dit hadde hennes mor alltid tatt med seg henne da de var på Osloturer tretti år tidligere... Et tidløst og kjempesjarmerende sted! For en fin start på ferien!

June sa...

Nommm, kake! God helg og god påske :D

Marlou sa...

hurra for påskeferie!
jeg har en hel uke igjen på skole, men nå som jeg har bestemt meg for at min ferie også må begynnes med kake (på et sånt koselig sted som dette ser ut til å være) gleder jeg meg allerede :)

Frøydis sa...

Eg håper du får ein fredeleg og fin påske. Og tusen takk for fine kommentarar som alltid varmar :)

Polkadotdays sa...

Åh, så fint! Håper du får en fin påske!

Maria. sa...

Viker som en skikkelig fin start på ferien! Det kakestykke så innmari godt ut.

Lindis sa...

En flott start på ferien! :) Håper du koser deg og nyter resten også!