onsdag 27. mars 2013

Deilig stillstand

Nå ligger påskedagene foran oss, og jeg håper dere nyter dem. 

Jeg koser meg allerede med å lese bøker (akkurat nå Agnes Ravatns Stillstand. Sivilisasjonskritikk på lågt nivå), sitte i solveggen på verandaen og drikke te med mamma, dra på besøk til kjærestefamilien, og treffe venninner. Jeg har fått finfint påskeegg, og i dag har broren min bursdag. Hurra! Jeg feirer med å innvie denne Hamburgkjolen. 

God påske!

 photo 2013-03-27113742_zpsbb3a59a5.jpg

 photo lastned-14_zps6655f16f.jpg

4 kommentarer:

Ine sa...

Høres perfekt ut! Kjolen var kjempefin, og påskeegget også! Vi fikk et stort påskeegg i posten fra foreldrene til Ståle i går - veldig koselig.

Regnboge sa...

Det høyrest ut som ein heilt nydeleg påskeferie. Og den kjolen var skikkeleg søt!

Synne sa...

Åh, hvilket pent påskeegg, og hvilken supersøt kjole! Både prikker, broderi og frisk, vårlig farge - a check in every box!
For noen herlige påskeplaner. Kos deg masse i ferien, fina! Jeg savner deg!

Johanne Magnus sa...

Min favorittforfatter! God påske:)