torsdag 28. februar 2013

Februardager

Februar har vært en skikkelig fin måned. Det har vært så bra å være tilbake i Oslo, jeg har feiret bursdag og møtt igjen fine folk jeg har savnet. En liten oppsummering:

 photo nummeren_zps5036711e.jpg

Lørdag formiddag med te og lys, jeg lekte ordentlig voksen med nye briller og ny leppestift, og bursdagspike med perleøredobber og roser fra kjæresten. 

 photo nummerto_zps72dccbf8.jpg

En dag fant jeg alt dette fine i en konvolutt fra Synne, jeg har herved blitt hektet på Six feet under, men allikevel ikke sluttet å gjøre dagene bedre med en episode Gilmore girls i ny og ne, og en god og fin og lang frokost.

 photo nummertre_zps4e182c06.jpg

Jeg har drukket flere tekopper sammen med kjære Ine, jeg har fått fylt opp teskapet med to svenske favoritter, jeg har akkurat begynt å lese denne, og en ettermiddag var så jeg innmari glad fordi jeg fant igjen klokka mi som jeg trodde jeg hadde mistet. Det er hverdagsglede, det!

Og i morgen, når det blir mars, sitter jeg på et fly til Ina og Hamburg. 

11 kommentarer:

samovaren sa...

superfin kopp! og jeg lurer på hvilken farge leppestiften har. føler meg alltid himla fin med ny leppestift. å, som jeg elsker instagram-samlingene dine! de fineste. og du, den hverdagsoransjesuppa di skal jeg jammen prøve meg på!

samovaren sa...

superfin kopp! og jeg lurer på hvilken farge leppestiften har. føler meg alltid himla fin med ny leppestift. å, som jeg elsker instagram-samlingene dine! de fineste. og du, den hverdagsoransjesuppa di skal jeg jammen prøve meg på!

Ane sa...

Morsomt, The fault in our stars ligger rett ved siden av meg nå. Fikk låne den av ei venninne og må bare lese ut ei anna bok først. :) Ellers en veldig fin februarmåned, ser det ut som! Jeg elsker hvor lyse alle bildene dine er. :)

Frøydis sa...

Godt å høyra at du har blitt avhengig av Six Feet Under! Sånn hvis ein først skal bli avhengig av noko. Og Hamburg! Så veldig fint.

Ine sa...

Takk for fine tekopper sammen i februar! <3

God tur til Hamburg, du må kose deg masse, og hilse Ina så mye.

Vicky sa...

garant har så fina förpackningar! och rosorna, så vackra. <3

jazzku [kristine] sa...

Ha det strålende i Hamburg! Jeg tok meg en fin og lang frokost i dag selv om det egentlig var en forelesning å gå på.

Synne sa...

Til å være årets korteste måned byr februar på mye bra! Håper Hamburg-helga ble superfin!

Marthe sa...

Ser ut som en herlig februar! Du er så flink til å nyte Maren, det liker jeg:-)

Håper mars blir like god!

Lena sa...

Høres ut som det har vært en super måned! Jeg har også lyst til å lese The Fault in Our Stars.. Har hørt så mye fint om den!

Ida sa...

Mysiga bilder!