onsdag 2. januar 2013

Totusenogtretten

Turer i sol og snø og regn

friske blomster

nye utfordringer

fokus på det som er fint og bra, og

bli enda flinkere til å ikke ha så ofte dårlig samvittighet

Photobucket


fem ukers bibliotekpraksis (som jeg begynte på i dag)

fine romaner, flotte fortellinger, gode filmer

nye middagsoppskrifter

gode venner, fin familie

flere kinobesøk

nye bekjentskaper

teselskaper


Photobucket

vinter som blir vår og vår som blir sommer

varme tekopper

smil. 

13 kommentarer:

Ine sa...

Jeg tror det blir et veldig fint år! Gleder meg til teavtaler og andre fine ting sammen med deg, gode Maren!

Regnboge sa...

Det ser skikkeleg fint ut!

samovaren sa...

inspirerende! kjempegodt nyttår (hvis man kan si det) til deg, fine maren. blomsterklemmer og solsmil.

Lindis sa...

Herlig liste! Skal kvitte meg med mye dårlig samvittighet, drikke masse te og ha et positivt fokus jeg også! :) Godt nyttår!

Anonym sa...

Godt nyttår. :)

Ane sa...

Og av alle disse punktene tror jeg det er å redusere den dårlige samvittigheten som er det viktigste, og det står langt opp på min liste. Lykke til i praksis, håper det blir fint! :)

Vicky sa...

det låter hur bra som helst. gott nytt. <33

Marlou sa...

dette må bli et fint nytt år! :)

Synne sa...

Dette virker som kjempefine ønsker og planer for året som venter! Håper 2013 blir helt supert, kjære Maren!

Ting som gjør en glad sa...

Hurra for tjuetretten!

Åshild sa...

Fine nyttårsønsker! Håper 2013 blir et supert år for deg og dine!

Marthe sa...

Åh, du aner ikke hvor fint det er å kunne følge bloggen din igjen! Du har en helt unik penn og stil som jeg elsker. Fine forsett som jeg tror du skal klare på den beste måten.

Du er fin!

Klemmer fra Marthe

Nora sa...

Bloggen din er så koselig og positiv! Du inspirerer :) Hilsen fra Nora