torsdag 6. desember 2012

Pauser

Photobucket

Desember er jo også eksamenstid, men jeg nekter å la den fineste måneden i året bli borte i maset. I morgen tidlig leverer jeg en eksamen, og neste fredag har jeg min aller siste. Allerede neste helg drar jeg hjem til jul, og jeg gleder meg så masse at det kribler i magen når jeg tenker på det. I mellomtiden leser jeg og skriver jeg, men gjør dette også.

drikker masse julete 

lar leiligheta lukte kongerøkelse

hører på julemusikk og soundtrack fra fine filmer

tenner lys

klemmer kjæresten lenge når han kommer hjem fra jobb

ser siste episode av Friends og gråter litt. Og ler masse, som når Chandler og Monica endelig skal få barnet og det plutselig er to barn og Monica sier "Who will be along in a what, now?!"

ser på den lille snøen som fremdeles ligger på fortauet

går ut for å ta frisk luft ganske ofte (det lukter vinter)

tenker på julegaver til fine folk jeg er glad i

kjøper en Toppris på butikken

11 kommentarer:

June sa...

Friends! Trur eg har same forhold til den serien som du har til Gilmore Girls ;-)

Ine sa...

Det er så viktig å ikke bli slukt av eksamensbobla, men ta seg tid til å gjøre slike fine ting som du skriver om her! Jeg tar meg tid til å tenne lys i adventsstaken hver dag, se Julekongen på nett-tv, ta pauser med fine serier og gå turer (bare ikke akkurat nå, siden jeg er kjempeforkjøla). Masse lykke til med eksamen Maren, gleder meg til å se deg når vi begge har fått juleferie!

Ane sa...

Å, Friends <3 Fint du tar deg fine pustepauser! Jeg venter spent på den delen av livet der desember ikke er synonymt med eksamenstid (selv om jeg skjønner at ikke-studenter også finner ting å stresse med i desember). Lykke til med eksamensinnspurten, Maren! :)

Josefine sa...

Det er så viktig! :) Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig med eksamen! Spesielt engelsk grammatikk, jeeeeeeezzzeezzzz, jeg får ikke sagt hvor MYE jeg gleder meg til det er over!

Synne sa...

Lykke til! Så bra at du tar pauser og koser deg, også midt ieksamenskjøret. Stå på! Jeg unner deg juleferie, med alt det herlig den innebærer!

Frøydis sa...

Maren! Du er så flink til å laga masse små bobler med lykke i ein hektisk kvardag. Det syns eg er fint :)

Karoline sa...

Fint innlegg, uansett hva man gjør så er slike pauseting viktige og fine :)

Anonym sa...

Haha-Eg gikk en kveldstur igår etter en dårlig dag med eksamensskriving, og kom heim med en Toppris fra butikken! :)

Elise sa...

åh, jeg liker bloggen din, den er fin.

så forresten på aller siste episode av Friends nettopp. THE FEELS

Jule's London Diary sa...

Lykke til med alle eksamener! Jeg heier på deg!

samovaren sa...

jeg gjør nesten akkurat det samme! hihi. og jeg har tolv typer te i skapet nå, så det gjør ingenting om jeg drikker ti kopper daglig (for jeg må jo drikke dem opp, ikke sant?) <3