onsdag 31. oktober 2012

Oktoberdager

Enda en måned skal oppsummeres, og høsten flyr som vanlig veldig fort forbi.

Photobucket

Jeg tilbrakte en onsdagskveld på forestillingen til fantastiske Elsa Lystad. Te og bok en kald ettermiddag, sitron og marengspai i Mathallen og nydelige blomster som ble finere og finere og finere.

Photobucket

Hverdagslykke i form av en perfekt avokado, smykkerydding, på vei ut i regnet, og en mandag med matchende kjole og neglelakk.

Photobucket

I oktober så jeg også Villanden på Nationaltheatret, jeg tok toget hjem med mummi på fanget, jeg hadde fint prikkekjede på og jeg spiste mandagsmakroner med fineste Inga.

Photobucket

En lesekrok kom på plass, bakken var nydelig med alt løvet, det regnet og regnet, og jeg spiste appelsinbåter. 

Og omtrent sånn var oktober.

10 kommentarer:

Regnboge sa...

Desse bileta styrkar min teori om at Oktober er ein av dei beste månadane!

Vicky sa...

sååå fina. ditt blåa nagellack och avokadon var bäst! <3

Katrine sa...

Jeg blir så glad hver gang du legger ut et nytt innlegg :) Du er en skatt i bloggland, Maren.. Bare så du vet det! Det ser ut som du har hatt en fin oktober <3

The Wallflower sa...

ÅÅ, hvordan var Elsa!? Har så lyst til å se.

Linda Terese sa...

Så mange fine bilder!! Oktober har gått så fryktelig fort dette året her. Alt, både tid og små gleder, har bare flydd forbi. Veldig fint å kunne ta del i andres små hverdagsgleder, og igjen få oppleve hvor mye fint som finnes rundt omkring. Også når man helt glemmer å legge merke til alt det fine selv

Ine sa...

Det er så koselig å følge deg på Instagram, og like koselig med et gjensyn med bildene dine :) God fredag og gode helg, kjære Maren!

Synne sa...

For en koselig oppsummering av oktober! Det ser ut som at du har hygget deg, og jeg hygger meg med å se på bildene dine!

The Wallflower sa...

herregud så heldig!:) hun er så herlig.

Hanne sa...

Virkelig nydelige bilder. Liker fargene :)

samovaren sa...

utrolig fine bilder! jeg liker "samling" nummer to best. fordi neglelakken var så fin, jakken var prikkete (åh, prikkete, tenk!) og avokadoen var perfekt.<3