lørdag 20. oktober 2012

Det er ekstra fint

- når det regner og jeg kan være inne
- når jeg føler meg fin i kjolen jeg har på
- når jeg holder hardt rundt tekoppen og kjenner at hele meg blir varm
- når jeg hører på en sang på bussen og noen beveger seg i takt med musikken
- når jeg åpner en ny bok og leser den første setningen og tenker "denne boka er fin"
- når Mathias klemmer meg tett akkurat når jeg trenger det mest
- når noen legger ut bilder av valper og kattunger og kaniner på Instagram
- når jeg er ute og spiser middag med favorittjenter

Photobucket

- når det lukter høst
- når jeg snurrer rundt på globusen og drømmer om å reise hit og hit og hit
- når jeg legger på ny neglelakk
- når jeg finner igjen gamle bilder og de får meg til å smile
- når jeg kommer hjem og er kald og finner varme ullsokker
- når jeg tror jeg ikke har mer Ifa igjen, også finner jeg en bit til
- når Ine og jeg utveksler Gilmore Girls-sitater og episodenavn på sms, og jeg ikke trenger å skrive mer enn Those are strings, Pinocchio og hun skjønner hva jeg mener
- når jeg tenker på desember og jul og å pakke inn julehemmeligheter
- når jeg får til å lage en fin flette i håret mitt
- når en liten jente synger på trikken og alle rundt sitter og smiler
- når det er helg og jeg nyter det skikkelig skikkelig skikkelig.

12 kommentarer:

Ine sa...

Det var mange fine ting. Gilmore girls-smser er de beste smsene, altså. :D

Frøydis sa...

Ekstra fint! No smiler eg ekstra mykje :)

regndrope sa...

Så utruleg fin liste! Skikkeleg koseleg å lese den.

Vicky sa...

fint <3 och så himla vacker bild!

Ane sa...

Gladliste! Nå tror jeg jeg må se Gilmore Girls igjen snart, jeg. God søndag, Maren!

Siv Annette sa...

For ei fin liste, det er så godt å se de fine småtingene som gjør at man smiler :)

Embla sa...

Fintfintfint! Lister er så bra, og spesielt når de inneholder så mye fint :)

Cecilie M sa...

Så fint!!

Tullefrans sa...

Takk for at du nettopp gjorde tirsdagen min til en supertirsdag! :D

Glede sa...

Herlig! :)

Synne sa...

For en herlig liste! DU er herlig!

Katrine sa...

Jeg syns DU er ekstra fin!! :)