fredag 24. august 2012

Det fredagsflotte

Blomster i vinduskarmen

Sol, blå himmel, og grønne trær

"Jo fortere jeg går, jo mindre er jeg", en skikkelig fin bok

Gilmore Girls sesong fire

Å ha lyst til å klippe håret slik Rory har det i sesong fire

Vaffelbesøk

Bibliotekstudier (der har jeg begynt!)

Nye penner og ny perm

Vietnamesisk mat

En ny kjole fra Indiska som jeg føler meg fin i

Sløyfe i håret

Å se søte barn på trehjulssykkel

Fine helgeplaner, som is med Vicky og bursdag for Ine

Fredagsfølelsen

Photobucket

14 kommentarer:

Kathleen sa...

Jo fortere jeg går er skikkelig fin. I høst kommer Skomsvold med ny bok! Jeg gleder meg kjemepmasse!

regndrope sa...

Høyrest ut som eit interessant studie! Håper det er det, også. Og gilmore girls er alltid flott, fredagskjensle i tillegg eller ikkje. Ha ei fin helg!

Ine sa...

Så mange fine fredagsting! Jeg tror du hadde kledd veldig godt å ha sånn hår som Rory har i sesong fire. Men du må beholde den fine panneluggen din :) Gleder meg til å se deg på søndag!

Skriblerina sa...

Så artig at du går biblotek og informasjonsfag, kjæresten min har begynt der han også :)

Hege sa...

Kjempefine ting!
Sånn som Rory har det i sesong 4, er det når hun klipper det sånn over skuldrene-kort og ser mye mer voksen og chic ut? I så fall sier jeg i alle fall go for it :-)

Ane sa...

Å, jeg så ferdig sesong fire i forigårs! Jeg skulle bare se noen episoder på en sykedag, og så har ikke sett på noe annet siden da. :P Og oi, hurra for nytt studie! Spennende! Håper du koser deg i helga, med kjole og is og bursdagsfeiringer og alt annet fint <3

June sa...

Åh, godstemning då! Lukke til med biblioteksfaget, så spennande! Det vil vi høyre meir om ;-)

Eva Karoline sa...

jeg går andre året på bibin og trives veldig godt:)kjempe bra linje med supert flott miljø:) lykke til!

Linda Terese sa...

Jeg har også begynt å se sesong 4..! I morgen blir det derfor Gilmore girls-frokost. Lykke til med nye studier, forresten! Det høres virkelig spennende ut:)

Vicky sa...

<3!

samovaren sa...

himla mye fint! blir så utrolig glad av å lese sånne lister. hurra!

Marit E sa...

Hehe, du gjør litt av akkurat det samme som jeg gjør for tida! Ser på sesong 4 av Gilmore Girls, beundrer håret til Rory. Gilmore Girls er så fin når man vil bli motivert og inspirert til å starte nytt studieår.

Maria sa...

Åhååå, Rory<3

(en dag snart skal jeg manne meg opp å si hei mellom forelesningene)

Katrine sa...

Du er bare så fryktelig fin og søt, du!! <3