onsdag 6. juni 2012

Kjærestefotografering

I vår var jeg så heldig å vinne en konkurranse inne hos en av mine største bloggfavoritter, Marthe. Premien var en kjærestefotografering, med fetteren Åsmund som fotograf. For noen uker siden møttes vi i Botanisk Hage, og smilte og kysset og holdt hender under trærne og i vårlyset. Vi er strålende fornøyd med bildene tatt av den flinke fotografen, og gleder oss til noen av dem skal få en fin ramme og hedersplass på veggen. Tusen takk, Marthe og Åsmund!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

30 kommentarer:

sigrid agnethe sa...

gud bedre, så fint.

Regnboge sa...

Fine dokke er! Var skikkeleg hjartevarm no, eg.

Hjertetanker sa...

herregud jeg smelter!! så nydelige dere er! :)

June sa...

Så NYDELEG! De er eit flott par :)

Hannah Fregnefrøken sa...

Å herrejemeni. Dere er vakre og voksne og rett og slett kjærlighed!

Siv Annette sa...

Åh, jeg smilet mitt gikk rundt hodet når jeg så disse bildene, så utrolig nydelige dere er sammen <3 Flink fotograf, og premien fortjente dere veldig!

Marit sa...

Så fint!:)

Ane sa...

Åh, så vakre bilder, og så vakre dere er! Det siste der smelta hjertet mitt, altså. Sukk!

Åshild sa...

Ååååh! For et utrolig vakkert par dere er!

Ine sa...

Så innmari fint! Dere er nydelige sammen. Ikke vanskelig å se hvor glade dere er i hverandre!

Allis i eventyrland sa...

Så fiiiine! :)

Kathleen sa...

Fint. Skulle ønske jeg hadde noen kjærestebilder med min kjæreste. Vi har nesten ingen bilder av oss.

annikken - osloliv sa...

Nydelig!! Smell de opp på veggen snarest:)

Synne sa...

Wow. Bildene ble jo superfine! Kanskje ikke så rart, når jeg tenker meg om, for dere er helt herlige, begge to. Denne lille serien gjorde meg skikkelig glad!

Anette sa...

Dere er fantastiske!

Nøve sa...

Dere er forferdelig skjønne!

Ingrid sa...

Så utrolig fine bilder! Dere er så fine sammen.

Josefine sa...

Det her var kjempe fint! Så søte dere er sammen!:)

The Wallflower sa...

fine!<3

Martine sa...

Så FINE dere er! Og det nest siste bildet var nydelig! : )

Vicky sa...

LOVELY. <3

Hanne sa...

Utrolig vakre bilder <3

Glede sa...

Fantastisk fine bilder!

Linda Terese sa...

Så fine dere er!!

Marthe sa...

Åh, så vakre og flotte dere er!!!:) Håper dere ble smellfornøyd med bildene, det ble dere sikkert (kan ikke skjønne noe annet);) Herlig stemning med mye kjærleik, det liker jeg:) Disse bildene kommer dere til å ha mye glede av fremover.

Varme klemmer

Katrine sa...

Å kjære vene, så fine dere er! Og så nydelige bilder :) liker spesielt godt de to nederste.. Dere ser forelsket ut <3 Og du er så himla søt!!

Ting som gjør en glad sa...

*S M E L T !*

Karoline sa...

Skjønne bilder, dere ser ut som om dere har det helt himla koselig og er kjempelykkelige og da blir man jo bare betatt selv som bildebetrakter <3 Yay!

Ulrikke sa...

Men så fine!

June sa...

Såå koselige bilder! Kjempesøte :D