onsdag 13. juni 2012

Hjem og hjemme

Det ble litt stille her inne. Dagene har vært fulle av flytting og vasking, men nå er ting endelig kommet på plass. Iallefall nesten. Vi har levert fra oss nøklene til det som har vært vårt hjem i tre år, og de første dagene i ny leilighet har føltes bra. Og det blir fint! Noe som også er fint, er at når man klemmer fingeren og får vondt, så kan man sette på et slikt plaster.

Photobucket

Nå er jeg derimot hjemme for å jobbe på biblioteket, og her blir jeg mesteparten av sommeren. Og et sånt lite forresten, så har jeg endelig kommet meg på Instagram. Om dere vil følge meg der, så heter jeg marenoro. Ha en fin onsdag!

Photobucket

12 kommentarer:

Hege sa...

hihi, så søtt plaster!

Bra at dere har (nesten) kommet på plass da. :-) Legger du ut bilder fra det nye hjemmet deres etterhvert?

Maren sa...

Jeg kan gjerne legge ut litt bilder om en stund når ting er enda mer på plass :)

Åshild sa...

Så fint å høre at flyttingen har gått bra! Kos deg med biblioteksjobbingen :) Skal følge deg på instagram!

Jane H. Johansen sa...

:D Hello-Kitty-plaster er det beste plasteret! Selv jeg som ikke liker råsa bruker det.

Josefine sa...

Gratulerer med endelig å ha flyttet inn! :)

Synne sa...

Et fint plaster hjelper alltid litt ekstra, hihi!
Fint å høre at resten av flyttingen har gått bra - alltid litt spesielt å levere fra seg nøklene...
Kos deg hjemme, så håper jeg vi sees når du kommer til byen igjen!

Martine sa...

Gratuler med nytt hjem : D

regndrope sa...

Gler meg til å sjå bilete frå korleis de har hatt det! Og så vil eg ønske deg en skikkeleg fin sommar! Sommarjobb på bibliotek høyrest skikkeleg kosleg ut.

Vicky sa...

följer dig nu! /thosezebrastripes

Ine sa...

Hurra for nytt hjem, biblioteksjobbing og fint plaster når uhellet først har vært ute! :)

Ane sa...

Jeg gleder meg veldig til å se noen glimt av hvordan dere får det i den nye, helt egne leiligheten deres! Håper starten av biblioteksommeren har vært fin :)

June sa...

Åh, skal finne deg på instagram! :D