onsdag 14. mars 2012

Tredje dag i Praha

Dagen begynte med å le av forskjellen på Mathias sin bagasje, og på min.

Photobucket

Jeg så flere rosa hus,

Photobucket

og gatelys som ligna på fotballer.

Photobucket

Vi var på vei til Kommunistmuseet. Kanskje ikke så romantisk, men iallefall lærerikt.

Photobucket

Etterhvert ble det tid for litt lunsj, og vi fant et helt fantastisk sted. Der var det nemlig så fint.

Photobucket

Photobucket

Og de hadde en egen tralle med kake!

Photobucket

Photobucket

Vi var også innom en utrolig sjarmerende engelsk bokhandel,

Photobucket

Photobucket

og vi fikk se Det dansende huset på veien dit.

Photobucket

Lykken var stor da jeg fant ut at de hadde en av mine store tefavoritter, som ikke selges mer i Norge. Derfor så handleposen min til slutt slik ut.

Photobucket

Jeg skrev postkort,

Photobucket

og Praha så fremdeles ut som et eventyr.

Photobucket

16 kommentarer:

Ane sa...

Sukk, så mye fint! Bokhandelen og der dere spiste lunsj og kakene og åh. Ikke minst det siste bildet! Herlig :)

Regnboge sa...

Hihi, dansande hus.

Og kva slags te er det? Den såg ganske god ut.

Maren sa...

<3

Det er en hvit te, som ikke er tilsatt noe mer. Og den er virkelig kjempegod!

Synne sa...

Alltid en bonus når man finner sjelden te og kan hamstre, hoho! Så fine bilder du tar, nå savner jeg Praha (igjen)!

Ine sa...

Så mye fint! Skjønner godt at du gikk og var litt blank i øynene av alt det fine der, altså.

Ting som gjør en glad sa...

Haha, det med mann vs kvinne-bagasje kan jeg skrive under på :D

Glede sa...

Gjett om jeg får lyst til Praha etter å ha sett disse bildene!! Ser ut som en knallfin tur og en herlig by.

Josefine sa...

Praha er virkelig vakkert! Og det med te forstår jeg veldig godt. Da vi var i Stockholm fant jeg Pukka te til 35,- pakka! Jeg ble fire smaker rikere :)

Vicky sa...

tårtan ser ut som en DRÖM. <3

Duse Pasteller sa...

Åååh, så koselig!!
Takk for at jeg fikk være med:)♥

Karoline sa...

Å så mye vakkerhet, særlig gatelyktene (jeg har en sterk fascinasjon overfor lyktestolper), det dansende huset og den engelske bokhandelen så helt vidunderlig ut, men alt virket fint og det må ha vært en utrolig koselig reise :) God helg!

T sa...

Praha er så fantstisk! Et skattekammer av bygninger, og en slik myk, varm fløyelsstemning, til og med når det er vinterkaldt..

Jeg håper du nyter fine Praha alt du orker!

Julianne sa...

Det ser virkelig ut som at dere har storkost dere i Praha. Jeg får ordentlig lyst til å pakke sekken og reise dit selv nå! :) Du har virkelig fanget mange fine steder og øyeblikk på film. Håper dere har hatt en nydelig tur <3 Fine deg :)

Marthe sa...

Praha ser fremdeles like vakkert ut:) Og så morsomt med bagasjen, haha! Kjenner meg igjen:) Og en tralle med kake, NAM!!! Men du.. Jeg har en liten overraskelse til deg inne på bloggen min:) Som du fortjener så fantastisk masse!!

Trille sa...

Nydelig!! Jeg elsker bokbutikken, eller hva det var. <3 Og dansende hus! Elsk!

charlotte sa...

byen ser kjempefin ut! stilig med det dansende huset :)