fredag 17. februar 2012

God helg!

Photobucket

13 kommentarer:

annikken - osloliv sa...

Å, så søt giff!! :)

Nøve sa...

Fineste koppen! Disney <3

Siv Annette sa...

Åh, for en fin kopp! Ha ei riktig god helg selv :)

Katrine sa...

God helg, fine prinsesse! :)

Synne sa...

Iiih, så søt! God helg, Maren!

regndrope sa...

Åh, herleg kopp! God helg til deg også :)

Linda Terese sa...

God helge, søte (prinsesse) Maren!

Karoline sa...

Jeg har akkurat samme designet på et håndkle jeg har (et av yndlingshåndklene mine siden jeg elsker Disney), det er fint! Kul gif og god helg =D

Hege sa...

ÅÅååh! FANTASTISKE KOPPER! Hvor har du kjøpt dem og hva koster de? Perfekt gave til en venninne av meg.

Vicky sa...

hihi, vilka söta koppar. trevlig helg!

Duse Pasteller sa...

Hihi, nå ble jeg i det barnslige hjørnet..!;)
Helgeklem♥

Julianne sa...

Goood helg og lørdagskveld fine deg :) Ps, fortell meg gjerne hvordan du får til det med bildet ;)

Trille sa...

Så koselig! :) God helg!