onsdag 15. februar 2012

Fire dager i fem bilder

De siste dagene har jeg vært hjemme på Gjøvik, for å feire litt bursdag og for å jobbe på biblioteket. Jeg kan oppsummere dagene i disse bildene. 


Å vente på toget mens sola varmer litt i ansiktet



















Å lese i bursdagsgave på toget



















Roser fra pappa til mamma på morsdagen



















Te sammen med bursdagskake som forsvant så fort at jeg ikke rakk å ta bilde



















Armbånd med perler laget sammen med verdens søteste treåring.

17 kommentarer:

Vicky sa...

vackra rosor. <3

Trille sa...

Fine fire dager i fem fine bilder. :D

Hjerterdam sa...

Sola varmet så godt i dag! <3

Hjerterdam sa...

Sola varmet så godt i dag! <3

Hege sa...

Åå, armbåndet <3 .. og å lese i bursdagsgave - så koselig. Må lese bøker igjen snart, men får alltid litt dårlig samvittighet når jeg burde gjøre noe skolearbeid heller.

Josefine sa...

Fint :)
Nå er Siri Nilsen billettene betalt og henta forresten, gleder meg veldig!

Synne sa...

Så koselige bilder - fint å se at du har hygget deg hjemme! Gromme Maren som hadde bursdag da jeg var borte og ikke hadde nettilgang og ikke fikk det med meg - uff! Vi tar det igjen, flotte frøken! Gratulerer så mye med dagen som var!

Brita Melissa sa...

Polaroids <3

Duse Pasteller sa...

Takk for at du tok oss med! Koste meg;)

Elin sa...

Fine bilder:) Hadde ikke fått med meg at du var fra Gjøvik, jeg bor ikke så langt fra der:)

Ane sa...

Åh, kos! :D

Regnboge sa...

Sånne armband e dei finaste. Og det såg ut som fire veldig fine dagar, håpar du held fram med å ha dagar som det:)

Katrine sa...

Fine dager <3
Neste gang du er hjemme på Gjøvik må du prøve å ta turen innom meg? :) DA hadde jeg blitt glad da :)

Kristina Kvåle sa...

åh! finfine dagar og finfine roser og armbånd og finfine du :)

June sa...

Nydeleg!
Åh, den boka har eg hatt lyst å lese lenge òg :)

The Nam sa...

feelgood.

Julianne sa...

DET var noen fine dager det! Håper du koste deg så mye atte åhh! :)