onsdag 1. februar 2012

Februarfine planer



♥ komme en måned nærmere en mastergrad


♥ planlegge og tenke på Praha-tur


♥ lage fransk løksuppe for første gang


♥ drikke te fra tekanne med hjerte på


♥ lese i bøker jeg ikke har lest i før


♥ dra på konsert med Marit Larsen


♥ jobbe noen dager på biblioteket


♥ ta tog med fin musikk i ørene


♥ være flinkere til å bruke klærne jeg ikke bruker så mye, og heller gi dem bort om jeg ikke føler de er for meg lenger


♥ lage fine planer med film og fin prat med gode venner


♥ lage ostekake


♥ dra på overnattingsbesøk med fine jenter


♥ bli 24 år


Photobucket

14 kommentarer:

Hjerterdam sa...

Supre planer! Februar må bli magisk! :)

Hege sa...

Fiiin liste :-) fikk lyst på fransk løksuppe.. hørtes digg ut

Synne sa...

Februar er en fin måned, og det er så morsomt at den har en ekstra dag i år - jeg synes vi skal bruke den på noe helt spesielt! Du har mye å se frem til den neste måneden, ser jeg, og det har jeg også. Vi er heldige! Herlig!

June sa...

Takk for at du hjelper meg med å finne tilbake til dei fine små tinga igjen :) Du verkar som ein person som har ei eineståande evne til det! Og det gjer meg så glad.

Og så lurte eg på: veit du kva jobbar du skal søke etter master? Sånn frå ein litteraturvitar til ein annan ;) Skjønar det fullt ut om du ikkje vil svare (eller tenke) på det enno, altså!

samovaren sa...

å herreminhatt så mye fint! jeg dåner litt. nesten mastergrad? du er flink! og praha-tur.<3 og marit larsen.<3 og bibliotekjobbing! og løksuppe og kyssing og at du blir 24! det ser ut til at februar bare må bli en bra måned!

MøbelPøbel sa...

Herlige planer!

Ane sa...

Hurra for februaren din! Det høres flott ut, Maren :)

regndrope sa...

Skikkeleg fine planar! Spesielt om konsert og biblioteksjobbing. Eg gav vekk klede i dag, faktisk. Håper dei kjem fram til nokon som har bruk for dei.

Josefine sa...

Så fine planer! :) Det har jeg også, hihi (og jeg tok meg den frihet å legge deg til på facebook, for etter å hørt masse på Radio Nova kan jeg etternavnet ditt omtrent utenatt, hoho)

Ine sa...

Høres ut som du får en fin februar, Maren!

Julianne sa...

Nei og nei for en hyggelig kommentar som gjorde meg glad på denne, ikke alt for friske og raske dagen! :)
Det var spesielt hyggelig siden jeg ofte er innom bloggen din og synes den er såå fin! :)

Håper di kan fortsette å følge hverandre <3 Interaktiv-klem fra Julianne (så jeg ikke smitter deg!) ;)

Katrine sa...

Og med alt dette fine vil Februar bli en kjempe fin måned :)
Ønsker deg en kjempe god helg! :)

Silje sa...

Hipp hurra for fin februar:) Min plan for februar: jeg skal lære meg å strikke!

Trille sa...

Herlige planer. Dette blir en fin februar! :)
Og mars blir jo super for dere. Håper dere får mange tips! :)