tirsdag 27. desember 2011

Til meg?

Jeg tror jeg har vært snill i år, for på julaften fikk jeg så mye fint!

Kaninkjede og kjærestekyssekjede



Verdens fineste tantestrikkede genser

En flott skrivebok

Et nydelig kakefat

Dette fine lommespeilet

Gaven med størst fnisefaktor, en I love Mr. Darcy-drikkeflaske!

Og av verdens beste Mathias fikk jeg blant annet Sophie Dahl-kokebok som jeg har hatt lyst på så lenge og øredobber jeg er forelska i.

I tillegg er jeg den lykkelige eier av alt fra bøker, Disneyfilmer, Black Books, Downton Abbey og Scrabble, til parfyme og favorittgodteri. Jeg har snill familie og snille venner!

13 kommentarer:

Ine sa...

Så mye fint, Maren! Helt nydelige smykker, kjempesøt genser og veldig morsom Mr. Darcy-flaske. Kos deg med Black Books, det er en av mine favorittserier.

Jeg sier som du sa til meg: Du fortjener alt det fine, for du er så snill! :) Kos deg med romjulsdagene! Klem.

Hege sa...

Åhåhåhå, her var det mye fint! Herlighet.. Og så kaninsmykke da <3
Og Mr. Darcy :-D haha.. He's a human rights lawyer, you know!

Ha en fortsatt fin jul, søte deg!

June sa...

Fiine ting :D

Vicky sa...

åh vad fina saker! miss dahl <3

burdeburde sa...

elsker genseren, øredobbene og den fnisefine flaska!

The wallflower sa...

Mr Darcy!<3

Katrine sa...

Så mye fint!! :) Og alt vel fortjent vil jeg tro :) God jul, fine Maren!

Josefine sa...

Så utrolig mye fint du fikk! :) Sophie Dahl er fantastisk, jeg kjøpte meg kokebok av henne da jeg var i London. Hihi, Mr.Darcy <3

Ane sa...

Så mye fint! Og veldig velfortjent alt sammen :) Kos deg videre, søte Maren!

Duse Pasteller sa...

Tror du er veldig snill!
Og heldig er du iallefall, som har fått så mye fint:)
Klem

Good night, Olivia sa...

Hei, jeg kom tilfeldigvis forbi via... nei, det har jeg visst glemt. Du fikk meg til å tenke på hvordan jul var da jeg var litt yngre; alle gavene. Alltid masse, masse, Jeg tror også du er snill, det synes på utsiden! Ønsker deg et fantastisk 2012!

Klem Lilli

Maren sa...

Scoreface! :)

Elin sa...

Ah så mye fint:) Ha en fortsatt fin jul:)