torsdag 15. desember 2011

Juleferie

Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa. Til uka kommer broren min også, så nå kan den virkelige julekosen begynne! Snøen ligger, og verden utenfor vinduet er desemberblå.

Photobucket

Jeg har vært på biblioteket, og kan nå begynne på feriens andre roman. Først ute var Kjærligheten skrevet av Theodor Kallifatides, og neste ut på lista er denne.

Photobucket

I kveld skal jeg ta denne fine kjolen på, flette håret, feste på en sløyfe, og dra på julebord på biblioteket. Håper dere har fine førjulsdager! Jeg har store planer om å nyte dem mest mulig.

9 kommentarer:

Siv Annette sa...

Åh, fine du i den fine kjolen, denne dagen må jo bare bli fantastisk! :) Håper kvelden blir alt du måtte ønske deg og mer til! Så utrolig koselig at du vil følge meg videre, du er en selvfølge, kan du forstå :)

annikken sa...

Å, så deilig! Jeg liker teksten og bildene dine. Hit kommer jeg tilbake:)

regndrope sa...

Høyrest veldig kosleg ut! Ha ein finfin kveld :)

Josefine sa...

Så deilig, nyt det :) Du kommer nok til å bli superfin! :)

Linda Terese sa...

Kos deg med snø, desemberblå kjole, spennende romaner og julebord..!:)

Ine sa...

Kos deg masse, Maren! :)

Vicky sa...

vilken fin färg på himlen! har saknat den där djupblåa färgen som är så speciell för norden ..
och du borde verkligen läsa murakami!

Hege sa...

Ååå :-) kjole og fletter! Kos deg masse!

Thea sa...

en av de fineste kjolene jeg har sett!