søndag 4. desember 2011

Andre adventsøndag

Jeg tilbringer noen timer av andre søndag i advent på lesesalen, med klementiner, te og oppgaven min. Jeg har store planer om å ta juleferie med supergod samvittighet, så derfor blir det en liten innspurt nå fram til jeg kan ta en lang og forhåpentligvis velfortjent julepause. 

Photobucket

I kveld skal jeg veie opp lesesaltimene med ekstra god julestemning med fine venner, grøt, gløgg, og Love Actually, som er vår faste førsjulstradisjon. Det er viktig å kose seg, også. Håper alle har fine søndager!

12 kommentarer:

regndrope sa...

Du er flink som sit på lesesalen på ein søndag også! Håper kvelden blir bra, planane høyrest i alle fall veldig fine ut.

Ine sa...

For en koselig førjulstradisjon! Jeg har akkurat hatt en treningspause som egentlig ikke var noen suksess, var nok litt for sliten. Men nå skal vi spise chili sin carne, også skal jeg se Jul i Blåfjell, før jeg leser et kapittel til. :)

Hege sa...

Så utrolig flink du er :-)

Kos deg masse i kveld <3

Allis i eventyrland sa...

Så koselig det hørtes ut! :)

Katrine sa...

Så flink du er! Love actually høres perfekt ut, det er helt klart en sikker vinner for å få på plass julefølelsen:) god søndag, fine Maren! <3

Elin sa...

Så flink du er:) Høres koselig ut:)

Synne sa...

Du er flink og flittig, som vanlig - jeg heier på deg! For noen fine planer du har - må være en ganske optimal måte å tilbringe andre adventssøndag på. Kos dere masse!

Josefine sa...

Så flink du er! Heiaheia deg! :) Jeg er sikker på at den er mer enn velfortjent når juleferien endelig kommer <3

Regnboge sa...

Åh, Love Actually e ein av dei finaste julefilmane.

burdeburde sa...

love actually er julefilmen over julefilmene! kremen, sier jeg bare. du er flink før jul! du inspirerer meg til å sette meg mål før jul også! takk. :)

Linda Terese sa...

Du er flink, Maren!! Søndagen høres superkoselig ut! Vi hadde adventskos med grøt, klementiner, pepperkaker og film i går. Slike ting er så utrolig koselig:)

June sa...

Noomm, klementiner <3