tirsdag 1. november 2011

Velkommen, november!

 Mammabesøk


 20 spørsmål enda en gang (hihi)


 Siri Nilsen-konsert


 Nytt album fra Siri Nilsen og Marit Larsen


 Kjærestebursdag for Mathias og meg


Dra hjem for noen dager


 Bibliotekjobbing


 Fine kulturarrangement


 Lese i nye bøker


 Se flere av filmene på filmlista mi


 Kjøpe ny te


 Gå i kjoler og skjerf og strømpebukser


 Være flink student


Fine kvelder med fine jenter


 Telle ned til advent


 Kanskje se den første snøen falle?


Photobucket
(bildet er linket)

13 kommentarer:

Hege sa...

Å, for en fin liste! Høres perfekt ut alt sammen :-) kanskje spesielt kjærestebursdag. Det er koselig!

Håper november blir alt du vil det skal bli :-)

Josefine sa...

Takk, jeg trengte en fin novemberliste nå. Min er nemlig ikke fult så kul...

Utrolig fint bilde :)

Frida sa...

Åh <3
masse fint håp

Polkadotdays sa...

Fin liste, og nydelig bilde!

Silje sa...

Fin liste med fine ting! Alle burde skrive lister over fine ting som er i vente, ikke bare fokusere på bekymringene.

the wallflower sa...

Lister er lurt! Det skal jeg forsøke å lage for november. Den ser litt mørk og kjip ut akkurat nå.

Synne sa...

Jeg er kjempeklar for mange av de samme tingene! November ble en super måned!

Synne sa...

Oi. Blir. Blir en super måned. Fremtidsplaner og gledesegstemning!

Cecilie sa...

Super måned! Selvom det er kalde og mørke november vi snakker om.
Jeg gleder meg til flere av de samme tingene, som den første snøen, Marit Larsen album, flere filmer og bøker og egen kjærestebursdag ;)

Ting som gjør en glad sa...

Ja! x 16!

Linda Terese sa...

Så mange fine!! Plutselig virket ikke november så mørk og grå lenger like vel..!

Mamma sa...

Mammabesøk liker jeg...(og alt det andre selvsagt)

Siv Annette sa...

For en utrolig fin novemberliste, vinteren trenger absolutt ikke å være mørk når man har så mye å glede seg over :)