fredag 25. november 2011

Litt pusterom

I går hadde jeg mitt sannsynligvis aller siste seminar på Blindern. Det ble en lang og slitsom dag, men nå er det unnagjort. Dagen i dag foregår derfor i sakte tempo, fordi hodet og kroppen trenger det. Det er julegavehandling som står på planen, i tillegg til en koselig kveld med venninner. Dessuten skal helgen bestå av store mengder Downton Abbey, te og kanskje en kanelbolle fra bakeriet slik som sist helg. Også må jeg jo gjøre mitt årlige innkjøp av julete, slik at den første koppen kan innvie adventstida.


God helg!

Photobucket

Photobucket

16 kommentarer:

Ine sa...

Det høres ut som en lur plan for dagen, Maren! Jeg har egentlig en veldig stram leseplan, men akkurat nå tar jeg litt pause for å rydde og vaske litt - det trengs! I ettermiddag tar jeg toget til Hamar. Det blir fint! God helg!

regndrope sa...

håper helga di blir fin :)

Glede sa...

Nyt helga og kanelbollen! :)

Åshild sa...

Du må ha en superfin helg, Maren! Downtown Abbey, te og kanelboller kan ikke være noe annet enn bra :-)

Linda Terese sa...

Det høres ut som en fin og koselig kveld!! Dessuten, man trenger noen slike pusterom noen ganger:) Kos deg masse, både i kveld og resten av helgen!

Ane sa...

Du er så flink til å kose deg :D Kanelbollen ser fantastisk ut! Jeg har sunget på juletretenning i dag, så nå er jeg også klar for julestemning. Ha en fortsatt fin fredag, Marenfin!

Ribee sa...

Go helg til deg og!

Vicky sa...

åh vad gott det ser ut med bulle <3

Duse Pasteller sa...

Kos deg masse i helga!
Vel fortjent:)
KLEM

Polkadotdays sa...

Nam! Kanelbolle :) Downton Abbey er så spennende, det var nesten litt trist når den sluttet å gå her! Gleder meg til neste sesong!

Hege sa...

God helg, fineste Maren!

Regnboge sa...

Flink!

Downton Abbey e verkeleg ein god serie, det e berre det at eg aldri hugsar/kjem på når den går. Men eg kjem av og te på reprisa, og då ser eg, uansett ka.

Og eg fekk ein pøse julete i november, frå syskenborna mine, så eg òg har ein plan for korleis eg ska innvie advent:)

Mira sa...

Den kanelbollen så ingenting annet enn fantastisk deilig ut. Mmm. Ha en fin lørdag!

Josefine sa...

Håper du koser deg masse nå som det er helg. Jeg er helt kjørt i hodet etter 2 uker med instens eksamens lesing. Men nå er begge eksamene unnagjort, bare ei obligatorisk oppgave igjen. Og tenk, i morgen er det første søndag i advent! :)

Kristina Kvåle sa...

god helg, søte deg, og gratulerer med siste seminar på blindern! :)

Katrine sa...

Jeg liker deg. Basta bom!