mandag 21. november 2011

Novemberklokt

Jeg har egentlig aldri vært noen tegneseriejente. Kanskje bortsett fra i sommerferiene på hytta da nesten alt jeg gjorde var å bade og lese Donaldblader fra 70-tallet. Allikevel har jeg en tegneseriestripe på veggen i gangen hjemme hos oss, bare fordi jeg smiler når jeg ser den. Jeg har ikke funnet den igjen på nettet, så her er den i bilder tatt i høstmørket i stedet. Nemi har kloke tanker om november, som jeg gjerne vil dele med dere.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

15 kommentarer:

Ribee sa...

ÅÅ, Nemi skrevet på rim! Det var flott :)

Siv Annette sa...

Åh, Nemi er den beste tegneserien som finnes! Og så fint å bli minnet på dette hver dag. Jeg vet ikke om en tegneserie som gir meg så mye glede som Nemi. Jeg vet ikke om du har sett den stripa når Nemi skal tenne lys i advent? "Tenner dette for nissen på en slede.." Osv? Så tar det helt av? Den er jeg så utrolig glad i, fineste Nemi.

Hjerterdam sa...

Koselig! November er virkelig ikke verst! :)

Linda Terese sa...

Fine, fine Nemi!!!

Ine sa...

Jeg er veldig glad i Nemi, og kjøpte Nemi-bladet hver måned i mange år. Nå er det en stund siden sist, men hun vil alltid være en av mine heltinner :)

Hvis du vil oppdage mer av tegneseriens vidunderlige verden, har vi masse bøker å ta av! Det er faktisk et par jeg nesten blir nødt til å prakke på deg. Hihi.

Hege sa...

Digger Nemi!!! denne var kjempefin

Glede sa...

Hehe.. Ja, hun har et poeng der. Noen ganger er november mørk og tung, det bare blir sånn. Men det handler om å prøve å fokusere på disse tingene, så blir det litt bedre! Jeg er fan at pledd, levende lys og klementiner jeg! God tirsdag. :)

Regnboge sa...

Fine Nemi:)

regndrope sa...

fantastisk! lise er genial.

Vicky sa...

tack! ja det var en riktigt fin dag. älska nemi förresten!

malin sa...

Åh, mysig Nemi. :)

the wallflower sa...

Nemi <3

Josefine sa...

åh, jeg husker jeg leste den i magasinet i fjor! Beste novemberdiktet! :)

Susanne Thollefsen sa...

Fantastisk! :)

Synne sa...

Akkurat sånn er mitt forhold til november; jeg er glad i den Nemi-siden! Hurra for høstkos!