mandag 7. november 2011

Mammabesøk

I dag har jeg hatt besøk av mamman min. Det har vært så koselig! Og en dag full av gode ting.


Te og kake da hun kom fra toget

Photobucket

En kakaopause mellom turer i bokhandlere og andre bra steder

Photobucket

Og pizza på Olivia. Nam!

Photobucket

Dagen endte i studio 19, med trioen og publikum og Borge i midten! En dag som har gitt meg påfyll og glede og gjort meg klar til en veldig lang og full uke. Men heldigvis er det flere fine ting å glede seg til for det. 

11 kommentarer:

Frøydis sa...

Det er så koseleg med mammabesøk! Såg ut som om de hadde det veldig fint :)

Ine sa...

Så koselig med mammabesøk! Ser ut som dere har hatt en helt super dag :)

Anette sa...

Finfin dag! :)

Maren sa...

Anette: Ja! Og takk for at du ble med, det var koselig! <3

the wallflower sa...

Så koselig! :)

Josefine sa...

Heldig med mammabesøk da! :)

burdeburde sa...

åh, så koselig! jeg vil også ha mamma-besøk!

Duse Pasteller sa...

Så kos!! Ser ut som en flott dag:)
Jeg er på mamma og pappabesøk i mitt barndosmhjem!;)
Koos!
klem

Polkadotdays sa...

Høres ut som en veldig fin dag!

Siv Annette sa...

Åh, så masse fint man kan gjøre når mamman er på besøk. Jeg kjenner at jeg ønsker meg Oslotips-liste fra deg, jeg får litt lyst til å bo i Oslo når jeg leser bloggen din, og DET skal mye til, siden jeg ikke er så fan av storbyen. Men på bloggen din ser alt så fint ut.

Mamma sa...

Ja det var en veldig trivelig dag,som alltid selvsagt. Og det toppet seg helt med Borge i midten