torsdag 13. oktober 2011

Litt hjemme igjen

Jeg tok toget hjem, har jobba en dag på biblioteket, vært på bibliotekarrangement og sykla hjem i vinterjakke. Her er det null grader. Fremdeles litt i lykkerus over å ha vært publikum på 20 spørsmål på mandag, jeg er nok litt pensjonist, men jeg liker det. Jeg klamrer meg ekstra godt til tekoppene, går med skjerf hele dagen, min nye sennepsgule cardigan og gode strømpebukser med striper i. Og i morra skal jeg forhåpentligvis fullføre et oppgavekapittel og så ta bilder av høsten.

Photobucket

14 kommentarer:

Pluskvamperfektum sa...

Å ta bilder av høsten er veldig koselig. Det vil jeg også gjøre snart. Du virker som en veldig koselig person. Takk for alle kommentarene du legger igjen hos meg, forresten :) Det gjør meg glad!

Linda Terese sa...

Så flink du er, Maren! med både skriving og jobb:)

Ingrid sa...

høst <3 for tidlig enda å glede seg til jul? nei? BRA.

Ine sa...

Flink! I morgen tror jeg jammen jeg skal ta noen bilder av høsten også :)

Hege sa...

Ååå :-) det bildet bare toppet hele innlegget! Sykt koselig :-D

regndrope sa...

hihi, 20 spørsmål er fantastisk!

MøbelPøbel sa...

Du har så koselig blogg..Nå må jeg få deg i bloggrollen med en gang!

Marthe sa...

Det er godt å høre at andre også føler at de er litt eldre enn de er. Jeg har alltid vært sånn selv. Har egentlig aldri brydd meg om å leve ut ungdomstida mi med masse festing og rølp (selv om jeg har vært der noen ganger også altså, hehe), men heller villet kose meg med tekoppen min, sitte å snakke med folk og lese gamle klassikere. Hm, voksenpoeng? Jada:)

Nydelig helg til deg, vakre Maren!

Duse Pasteller sa...

Smiler her jeg sitter! Du er en gamlisungdom! Hurra for oss!!:D
Selv om jeg strengt tatt er over undommens blomstring... Kjener meg veeeldig godt i beskrivelsen din, men pytt så lenge vi koser oss så..;)
20 spørsmål er kjempekult!! (bare en gamlisungdom som ville sagt noe sånt, haha)

Fin fredag til deg!
Klem, Janni
(som sliter med en dust pc for tiden:()

Ting som gjør en glad sa...

Når jeg var liten håpet jeg at Knut Borge skulle komme å være pappaen min.
Jeg var et merkelig barn :D

Synne sa...

Håper du får en super helg! Jeg elsker at det er sånn kald og klar høst for tiden!

Brita Melissa sa...

En i klassen min er med-produsent i 20 spørsmål! Bra program :)

Regnboge sa...

Gode ting:)

sommerfuglen. sa...

("er det større enn en fyrstikkeske?") jeg elsker 20 spørsmål. og mummibøker. og høsten, som du. fin blogg.