torsdag 1. september 2011

Velkommen, september!

Jeg gleder meg veldig over at det er september, at jeg snart kan ta fram mjuke tjukke skjerf og holde ekstra hardt rundt varme tekopper. Septembers første dag feires med å samle håret i flette, og å være glad for at det stadig blir lengre.

Photobucket

Jeg har en koselig formiddagsavtale mellom lesesaltimer med ei fin jente, slik at hun kan få en forsinket bursdagspresang og en stor klem.

Photobucket

Og i kveld er det jentekveld med jenter som er noen av de beste personene på jord. Høsten begynner i grunn ganske så bra. 

13 kommentarer:

Hege sa...

Fin start på den første høstdagen :-) Og fin flette.

Ha en god kveld med dine beste :-)

Ane sa...

Fin septembervelkomst, synes jeg!

Siv Annette sa...

Det høres ut som en veldig fin start på september, måtte resten av måneden være like fin! :)

Josefine sa...

Så fint, min første septemberdag feires med teater :)

Elena sa...

jeg har også flette i dag!

Kristina Kvåle sa...

eg og har flette i dag! :)
håpar hausten din blir heilt fabelaktig. varme tekoppar og skjerf, åh kjærleik! <3

Ine sa...

Takk for at du var med på å gjøre den første septemberdagen innmari fin! Gleder meg også til tjukke skjerf - har planer om å skaffe meg hele to nye, et grått med gule striper og et rosa. Høstglede!

Ingrid sa...

fine september!

Regnboge sa...

Snart kan eg òg ha håret i sånn skikkeleg flette! Eg skal spare no.

Og hjarte på ein flott start på september, den finaste månaden!

Oda sa...

Jeg elsker at det finnes mennesker som er positive til høsten :) Også så fin, fin, fin header du har fått! :)

Synne sa...

Flettefina! Jeg er skikkelig klar for høstkos, jeg også!

Frøydis sa...

Hei på deg, september og flettemaren! Fine begge to :)

June sa...

Fin flette, fint gavepapir! Og høres ut som en fin start på september :D