mandag 26. september 2011

Tekst på radio

Jeg har jo skrevet om Sorgenfri før, søndagsmagasinet jeg har vært endel av på Radio Nova. Denne høsten har jeg byttet til en annen redaksjon, for nye utfordringer og nye bekjentskaper. Denne gangen er det et rent litteraturmagasin, Tekstbehandlingsprogrammet. Vi har sendinger hver onsdag fra ti til elleve. De første ukene i en ny redaksjon har vært veldig fine, og i dag har jeg gjort noe veldig, veldig fint. Jeg har vært på besøk hos Siri Nilsen, en av mine favorittartister. Det var så koselig! Besøket var i forbindelse med en spalte i programmet som heter "Vis meg din bokhylle."


Om du har lyst til å høre dette intervjuet og andre spennende ting, så kan du høre på sendingen på onsdag som kommer. Bare gå inn her; lett som en plett! 

Photobucket

Fint bilde lånt fra Siri Nilsens hjemmeside.

11 kommentarer:

Elin sa...

Spennende:) Takk for tips:) Hun er flink:)

Linda Terese sa...

Så gøy! Nå gleder jeg med til å høre dere på onsdag:) Og så fikk jeg med ett plutselig lyst til å høre et par Siri Nilsen-sanger også<3

Ane sa...

Wow, så herlig at du fikk muligheten til å intervjue og besøke henne! Og spennende at du lager litteraturradio i det hele tatt - og jeg liker forresten navnet på programmet skikkelig godt. :D

Synne sa...

Tekst gjør seg veldig godt på radio, hoho! Var hyggelig å se deg i dag, og koselig å høre at intervjuet gikk bra. Blir spennende å lytte til sendingen på onsdag! Vi er så heldige som får intervjue interessante mennesker og leke med lyd!

Siri sa...

Høres gøy og utfordrende ut. Skal høre på.

Josefine sa...

Så gøy! Jeg vil høre! :) Er det kl ti om morran eller kvelden? :)

Maren sa...

Josefine: Det er på morgenen! Sendingene blir også lagt ut i en reprisespiller inne på sida, så om man trykker på riktig dato (28.), så kan man høre den når som helst fra den legges ut litt etter elleve. :)

Hege sa...

Å så fint :-) fin jobb!
Henne har jeg faktisk ikke hørt om.

Ingrid sa...

Skikkelig bra intervju :D Med en av de fineste, norske artistene <3

Mamma sa...

Det var så artig og høre på. Litt rart å høre "veslejenta" mi på radioen!!

Ting som gjør en glad sa...

Åh, den fabelaktige frk. Nilsen!