onsdag 21. september 2011

Smilegaver

En av de tingene som gjør meg aller mest glad, er gode venner. I går hadde jeg en av de koseligste kveldene på lenge, med kveldsmat og prat hos en av de aller, aller beste. I sommer var hun på ferie i New York, og i går ga hun meg den søteste gaven man kan tenke seg. Og bare fordi hun hadde tenkt på meg da hun så dem! Gavene gjorde hele meg om til et eneste stort smil.

Jeg pakket opp utrolig søte hårsløyfer

Photobucket

Photobucket

Og aller nederst fant jeg denne lille frøkna. Et kaninkjede! Og ikke nok med det; en kanin i prikkete kjole!

Photobucket

Tusen tusen takk, verdens beste Anne Marthe.


I tillegg til at dagen i går ble avslutta på beste vis, så begynte dagen i dag så bra med høstens første Gleefrokost. Hurra for en ny sesong!

12 kommentarer:

Elena sa...

Gleefrokost! så herlig!

Du er heldig, du :)

Duse Pasteller sa...

Så skjønne!

Og det forrige innlegget ditt var bare herrrlig!:D ♥

Synne sa...

Små presanger fra fine folk er helt klart kjempekoselig! Supersøte sløyfer!

Astrid - nytt håndarbeid i butikk! sa...

Åh så koselig! Reisegaver med stor personlighet bak er de fineste å få :)

Hege sa...

Så hyggelig!! :-) det er så gøy å få presanger uten grunn, på en måte.

Hjerterdam sa...

Gleeeee! :) Smågaver er ofte de fineste!

Linda Terese sa...

Så fine! Heldige du som har så fine og gode venner rundt deg..!

Karoline sa...

Definitivt hurra for mer Glee, og hurra for fine presanger, sånn på en helt vanlig ukedag :)

julesengel sa...

Heldig! Og hurra for Glee og god helg!

Ulrikke sa...

De var kjempefine, alle sammen!

Kristina Kvåle sa...

åh, så nydeleg! venner er best! god helg til deg også <3

June sa...

Så utrolig koselig! Så fint med venninner som kjenner deg så godt! :D