fredag 9. september 2011

Septemberhelg i vente

Veldig snart helg. Jeg sitter på lesesalen og forsøker å skrive ferdig innledninga, som skal leveres til veilederen min på mandag. Det føles godt å være skikkelig i gang. Ikke minst fordi jeg i ettermiddag har bestemt meg for å ta helg med verdens beste samvittighet. I helga venter bursdag, muffinsbesøk, enda en Disneyfilm, og å sove uten vekkerklokke. Det skal bli så fint! Da skal utsikten bli en veldig annen enn denne.

Photobucket

Kortet jeg har pynta plassen min med er et av de aller fineste jeg veit om. Funnet blant kaos og duppeditter på et loppemarked i Berlin (takk, Hannah!). En gammel dame leser avisa med forstørrelsesglass, med håret satt opp i en slik fantastisk gammel-dame-knute.


God helg! Dere gjør meg glad 

10 kommentarer:

Nøve sa...

Å komme inn på bloggen din er litt som om å komme inn på en vintagebutikk. ^^

Hege sa...

Å takk! Dette minte meg på at jeg må sende inn en oppgave i dag :-D

Ha en nydelig fredagskveld, Maren! :-)

Ine sa...

God helg Maren-fine!

Josefine sa...

Så fint du har det på leseplassen din :)

Godgod helg Maren, det fortjener du! :)

Forresten, det er på Kringsjå jeg bor nå :)

Eva Ø Røste sa...

En god arb.plass. Nydelig det kortet Maren

Allis i eventyrland sa...

Håper helgen din er helt nydelig :)

Silje sa...

Du har så koselig arbeidsplass! Jeg vil også være masterstudent med egen plass:)

Synne sa...

Fin utsikt likevel, synes jeg - du er så søt, og det reflekteres liksom i alt du gjør! Gleder meg til å sees på tirsdag, kos deg masse i mellomtiden. Håper helgen din er og blir helt super!

Trille sa...

Du er fin du, Maren. Liker bloggen din så godt. Positiv og drømmende. Akkurat slik jeg liker den.
Hurra for helg med god samvittighet. Det liker man supergodt. :)

rosapille sa...

ah, å sove uten vekkerklokke er helt fantastisk:)