onsdag 28. september 2011

Onsdagsgleder

rundstykker med avokado til frokost

prikkete kjole på

 favorittøredobber på

at det lukter skikkelig høst ute

 grått stort strikka skjerf

 grønn te med jordbær og chili

ny episode av Glee

ny episode av New Girl

trene

høre på radio

en god dag på lesesalen

søt kjæreste

planlegge god middag

Sophie Zelmani på ørene

lunsj med fine jenter

å finne akkurat de sitatene man leter etter

å rydde

vaniljeparfyme

fine bomullsskyer som bakgrunn på mobilen

 inspirerende bilder på tumblr

lese favorittblogger

Photobucket

18 kommentarer:

Ine sa...

Så mye fint! Håper resten av onsdagen blir like bra. Klem til deg, gode Maren!

Synne sa...

Onsdagsgleder i fleng, Jo! Kos deg med te og sitater, du er flink!

Ingrid sa...

Såååå masse fine onsdagsting!

Ikke fin onsdagsting: vekkerklokker som ikke ringer når de skal :P

Katrine sa...

Så mange fine onsdagsgleder!:) jeg er veldig glad i lister, som deg, og de fineste listene er akkurat slik som denne! Takk for inspirasjonen, fine Maren

Duse Pasteller sa...

Du er så skjønn♥
veldig lurt og lage sånne lister innimellom - så ser man hvor mye man har å være takknemlig for:)
♥onsdagsklem♥

Hege sa...

:-) du får meg til å smile. Fin liste!

Onsdager er litt sånn...lang-skoledag-hvor-jeg-bare-vil-slappe-av-resten-av-kvelden.. for min del, men desto deiligere kveld da :-)

Ane sa...

<3!

wine-fueled narcissism sa...

Oi, det var mye fint. Hvor får man tak i sånn te? Den hørtes skikkelig god ut. :)

Maren sa...

<3 til alle dere!

Teen kjøpte jeg på Majorstua Te og Kaffe, den er skikkelig god! 25 kroner for en pose, fantastisk te for pengene altså.

Polkadotdays sa...

Fint, fint! :)

Josefine sa...

Jeg liker onsdager :)

Maren S sa...

For å ikke snakke om at du hadde Jarlsberg på brødskiva! Haha :)

Maren sa...

Maren: Åh, jeg glemte Jarlsbergen! Viktig <3

regndrope sa...

grønn te med jordbær og chili høyrest godt ut!

Hjerterdam sa...

Er det noen sak når livet er så fint? :) Liste til å bli glad av i alle fall!

rosapille sa...

Så utrolig koselig liste!

Kathleen sa...

Å planlegge middag på en fredag er fint. Å tenke på middag på hverdagene, det er bare stress, ork.

Åshild sa...

Alt dette <3 Avokadorundstykker! Åh, det har jeg spist flere ganger denne uka. Det er så godt så godt.