torsdag 11. august 2011

Apotheket baklengs

På en liten snartvisitt i Oslo mellom jobbedager hjemme, så spiste Mathias og jeg på et sted jeg bare har gått forbi men aldri spist på før. Stedet heter Tekehtopa, og er rett og slett Apotheket baklengs. Det ligger på St. Olavs plass og var et veldig fint sted å sitte ute i solskinnet. Inne var det også skikkelig kjempefint. Jeg har ingen bilder derfra, men dere kan gå inn her og titte. Jeg spiste et fantastisk fetasmørbrød som var åh-så-godt. Anbefales for de med litt sultne mager. 

Photobucket

9 kommentarer:

Ine sa...

Mm, det så veldig godt ut!

Elin sa...

Åh det så kjempe godt ut:)

Linda Terese sa...

Så gøy med navn! Elsker slike små finesser og navngleder<3

Hege sa...

Haha, jeg MÅTTE selvsagt lese det baklengs med en gang jeg så tittelen :-) Kult navn!

Duse Pasteller sa...

Nammmm!:P
Takk for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg! De varmer ♥
Klem♥

Synne sa...

Jeg liker Tekehtopa, og på lørager jobber jeg rett ved. De har det fint både inne og ute, og de serverer masse digg. Fetasmørbrødet så supergodt ut!

Nadine Flatt sa...

the pictures in your header are so beautiful!

Blunke sa...

M-mm, dit fikk jeg lyst å dra!

Johanne sa...

den kafeen er min yndling hver gang jeg er i tigerstaden. alt er reseptfritt;)