fredag 8. juli 2011

Sjiraffpost

I dag fikk jeg post, og ikke hva slags post som helst. En pakke fra Berlin! Og se så fin den var utenpå

Photobucket

Pakka var fra to av mine favorittjenter som for tida befinner seg i Berlin og som jeg savner skikkelig mye. I pakka lå det et slikt flott kort. Jeg er visst nummer tre fra venstre. Fest, og ikke krise.

Photobucket


Jeg fikk grønn te med papaya og ananas. Den har jeg allerede drukket flere kopper av

Photobucket

Og ikke nok med det; i pakka lå også et finfint nett

Photobucket

Tenk å ha så fine venner som bare gjør slike ting. Åh. Hannah og Torunn, dere er søtest i verden! (Bare se)

Photobucket

8 kommentarer:

Regnboge sa...

Herleg altso! Eg vart forelska i kortet^^

Elena sa...

heldig du er som har så fine venner :)

Oda sa...

Så herlig! :) Kjekt å ha så flotte venner :)

Nøve sa...

Fiint! Jeg har vanskelig for å komme på noe som er bedre enn pakker i posten.

Duse Pasteller sa...

Det er så stas med pakker! Og iallefall med et så fint og gøy innhold!
Kuleste kortet! *knis*
Klem:)

Josefine sa...

Så utrolig koselig :)
post er gøy!

Marlou sa...

Åh, for en fin pakke :)

Torunn sa...

Å Marenvenn nå savnet jeg deg!!! DU er komplett.søt.du.