torsdag 28. juli 2011

Miss Potter

Å se på fine ting og lese fine ting har vært en slags terapi de siste dagene. Å la tankene få være andre steder for en liten stund. Endelig har jeg fått sett filmen Miss Potter, som handler om Beatrix Potters liv. Filmen var minst like nydelig som det jeg trodde den var. Anbefales på det varmeste.


There's something delicious about writing those first few words of a story. You can never quite tell where they will take you.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

12 kommentarer:

Hege sa...

åh, så herlig! Den vil jeg også se!

Anonym sa...

ååå, ewan mcgregor OG rené! den MÅ eg sjå :D

Duse Pasteller sa...

Josefine sa...

En av mine favoritter, den er så fin <3

Synne sa...

Den er så søt og stemningsfull, med flotte landskap og fine klær!

Linda Terese sa...

Har så lyst til å se den! Den virker så søt, og varm, og nydelig. En gang så skjer det!!

Marit sa...

Den har jeg sett! Den er jo så søt :D

Elena sa...

Den filmen er så fin. Jeg er så glad i Renee Zellweger :)

Nøve sa...

Der har jeg vært! I huset hennes og hagen og alt. Nydeligste Lake District i England. <3 Men filmen har jeg fremdeles ikke somlet meg til å se.

Hverdagsspinnerier sa...

Så herlig, for et bra tips! Gode ting er viktig i hverdagen!

Oda sa...

Den filmen MÅ jeg se! <3

Silje sa...

Åååh, den må jeg se!