onsdag 15. juni 2011

Ti ting om meg

- jeg klarer ikke å legge meg i en seng som ikke er redd opp.
- jeg elsker å rydde, og er et skikkelig ordensmenneske
- jeg har vært sammen med Mathias siden vi gikk på ungdomsskolen
- jeg er ganske redd for å kjøre bil
- jeg kunne sett maaaange episoder med Gilmore Girls hver dag, og aldri blitt lei
- jeg elsker å gå ute i regnet under en fin paraply
- jeg er en skikkelig mamma- og pappadalt
- jeg er helt utrolig lettrørt, og gråter av omtrent alt. En gang av Pimp my ride, og det sier vel sitt.
- jeg elsker 20 Spørsmål, både på radio og på tv
- jeg rydder noen ganger bort tingene til Mathias så han ikke finner dem igjen. Og det er kanskje ikke så praktisk.


Dessuten liker jeg å høre slike litt rare og litt fine ting om andre. Så fortell meg gjerne noe om deg 
Photobucket
Bildekilde

18 kommentarer:

Kristine sa...

Hehehehe, pimp my ride!
- Jeg bruker evigheter på å spise opp brødskiver
- Pizza går ned på sekunder.
- Jeg teller til 5 når det gjelder mange ting. Hvor mange kløtak jeg gjør på et myggstikk, hvor mange slurker vann jeg tar før jeg setter glasset fra meg osv. Psycho.
- Jeg har en sterk fascinasjon for New England, og der kommer også Gilmore Girls inn i bildet. Jeg har ikke oversikt over hvor mange ganger jeg har sett hver sesong, og nå har jeg begynt å se episodene etter årstid......
- Jeg er ekstremt humørsyk, men merkelig nok oppfatter folk meg som det stikk motsatte.

Det var vel 5 ting +. Da sier punkt 3 meg at det er nok for denne gang!

Brita Melissa sa...

Haha Pimp My Ride var mer orginalt enn Ekstrem oppussing som alle pleier å si. Gilmore Girls er udødelig. En klassekamerat jobber faktisk i 20 spørsmål.

Josefine sa...

Hahaha, Pimp my ride :)

Elena sa...

-jeg liker å late som om jeg blir intervjuet på et talk show

- jeg elsker å se på matlaging på tv

cecilie sa...

Jeg føler at vi har et par saker til felles:
- 20 spørsmål er en vinner, særlig på lange bilturer
- Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7,5 år
- Jeg elsker Gilmore Girls og gråter når jeg ser aller siste episode, hver gang
-Til høsten skal jeg en tur til USA, og da er en tur innom Yale et must.
-favoritt fargen er rosa, både på klær og interiør
- Digger mine Green Gate saker
- Elsker å lage og spise god mat

June sa...

Gøy med sånne lister :D

tinekatrine sa...

- jeg er et matvrak
- jeg har mest lyst til å bare reisereisereise!
- drømmen er å stryke en manneløve på nesen
- jeg savner å ha energi til å lese masse bøker
- gilmore girls er best
- på tv ser jeg helt på naturkanalen
- jeg er flink til å tenke positivt.
- plutselig, etter 20 år, er jeg allergisk mot katt.

Katja sa...

Hihi, endelig en som også liker 20 spørsmål, både på tv og radi :)

Hva mener du med oppredd seng? At det må være lagt på sengetøy på dyne og pute, eller at den må være redd opp fint estetisk sett?

Har du bil-lappen? (Selv om du er litt redd for å kjøre bil)

Katja sa...

Hihi, endelig en som også liker 20 spørsmål, både på tv og radi :)

Hva mener du med oppredd seng? At det må være lagt på sengetøy på dyne og pute, eller at den må være redd opp fint estetisk sett?

Har du bil-lappen? (Selv om du er litt redd for å kjøre bil)

Linda Terese sa...

Girlmore gils er og blir en liten vinner! Etter at jeg så ferdig sesong 1 (og tusen takk for lånet) er det ikke lenger tvil; jeg må nok begynne å samle på sesongene selv:) Jeg kommer nok heller aldri til å bli lei<3

Maren sa...

Hihi, jeg liker tingene dere skriver!<3

Det må være et sengeteppe på senga som jeg kan ta av, og så legge meg. Rart, jeg vet :P Og jeg har ikke bil-lappen,det er den tingen jeg fortrenger mest at jeg kanskje burde.

Nøve sa...

ÅÅåå elsker par som har vært sammen så lenge. Jeg blir så misunnelig.

Ine sa...

- Jeg synes at du er omtrent søtest i verden!

Duse Pasteller sa...

Kjekt å bli bedre kjent med deg!
Du virker veldig koselig;)
Klem

Synne sa...

Hoho, her var det noe jeg visste, og noe jeg ikke var klar over. Det er koselig å rusle i regnet, og helt greit å gråte av alt - der er vi som kjent to, hoho!

Ingrid sa...

ooohoo, tror jeg visste alt det her om deg fra før :D vinner jeg noe da? <3

Trille sa...

Åååh, koselig liste. :) Jeg liker lister. Lister er bra. :)

- Jeg elsker Tv-serier, men jeg klarer ikke følge med noen på tv-en (må kunne se alle akkurat nå, liksom).
- Jeg må gå på høyre side av den jeg går sammen med, alltid. Blir kvalm og uvel av å gå på feil side.
- Jeg elsker å lese. Har alltid med meg en bok i vesken.
- Jeg liker å løpe på tredemølle, men er ikke så fan av å løpe ute (klarer ikke å vedholde tempoet).
- Jeg har verdens søteste lille JRT som heter Mia og er litt skilsmissehund.

Det var litt, i alle fall.

Nora May sa...

Gilmore girls er absolutt helt herlig ! :D <3

- Jeg er helt avhengig av britiske krimserier i påsken.
- Krypdyr, sprøyter, smålyder osv. er alle ting jeg hater og som jeg plages av.
- Jeg misliker ekstremt mye, og irriteres av en hel del ting, men jeg er alltid ekstremt glad :D

Kommer ikke på flere merkelige ting om meg... :)