søndag 5. juni 2011

Sol, sommer og sang

På lørdag var det musikkfest, og jeg fikk se Siri Nilsen på en scene for fjerde gang. Hun er så flink!


Der var det pynta med rosa ballonger
Photobucket

Og vi fikk tegne på dukene
Photobucket

Fine Siri Nilsen sang fine sanger i fin kjole i fint vær
Photobucket

Jeg hadde ny veske som jeg har forelsket meg litt i
Photobucket


Og ettermiddagen endte på et teppe med te, saftis og sommerens første roman
Photobucket

Dagen i dag har blant annet vært lang gåtur i solskinnet, og jeg fikk se et spesielt tre
Photobucket

I morra får jeg endelig levere den siste og største oppgaven min, og da er det sommerferie og jeg skal være et eneste stort smil hele dagen. I kveld skal vi lage vafler, og det er ikke så verst det heller. Håper dere har en fin søndag!  

14 kommentarer:

Oda sa...

Herregud, tenker bare SOMMERIDYLL. Og så tenker jeg klisjé over at jeg skrev sommeridyll. Men, likevel, virker som du har hatt en fin helg <3

Duse Pasteller sa...

Så herlig!!
Ser ut som en finfin dag!
Takk for dine søte kommentarer!;)
KlemKlem

Brita Melissa sa...

Tenker alltid at jeg skal ta bilde av treet i Nydalen hver gang jeg går forbi. Lykke til med innleveringen av oppgaven :)

June sa...

Ååh, fint! Smiler av å se og lese dette! :D

Trille sa...

Åååååh. Fint! :) Kjenner godfølelsen krible når jeg leser dette. :)

Josefine sa...

Lykkelykke til med finpussen! Det går nok bra! :)

Utrolig kult tre!

Marit sa...

Virker som du har hatt det superfint :)

Kathleen sa...

Jeg hadde lyst til å se Siri Nilsen, men hun forsvant for meg, jeg tror jeg ble sittende for lenge i en park og drikke sprudlende.

Elena sa...

jeg ville også på musikkens dag men jeg var i kongsberg. fin veske1

Synne sa...

Ser herlig ut, Maren! Sol og bok og fin musikk og fin veske! For et festlig tre!

Linda Terese sa...

Det høres helt fantastisk herlig ut, Maren! Godt å høre at du koser deg!!:)

Charlotte sa...

Det så ut som en kjempedeilig dag! :) Veska var helt fantastisk!! Jeg elsker små, brune skinnvesker :)

Ingrid sa...

Det var så fintfintfint <3 Liker Siri Nilsen-stalkingstradisjonen vår!

Ah, vesken er så gum :D

julesengel sa...

Nydelig veske!