tirsdag 7. juni 2011

En glad panda


I går fikk jeg denne søte pakka med små kjeks av Mathias da jeg kom hjem etter å ha levert. Hello Panda! De var like søte som de ser ut som. 

Endelig har jeg sommerferie. Sommerferie fra skolen, iallefall, og det skal bli deilig. Nå skal jeg fylle dagene med fine ting. Og ferien begynte bra med koselig katur, etter lang morgen med rundstrykker,te og tre episoder med Glee. Det er deilig å kunne puste ut. Nå er jeg en glad panda, jeg også.


 Photobucket

Photobucket

20 kommentarer:

Elin sa...

Så søte kjeks:) de så gode ut også:)

Ane sa...

Hihi, så fine og koselige! Og gratulerer så mye med levert oppgave! :D

Oda sa...

Nei, så herlig! Ha en veldig, veldig fin start på sommerferien :)

Katja sa...

De kjeksene der er kjempegode :) De minner litt om de kjeksene man fikk i Løvematen på Braathens-flyene som barn, men de var i blå pose og med bilde av forskjellige dyr på.
I panda-kjeksen får man jo til og med kjøleskapsmagnet med på kjøpet!

Maren sa...

Tusen takk <3

Og pandakjøleskapsmagneten har fått hedersplassen, hihi!

Synne sa...

Ooh, så morsomt! De ligner på sånne Cartoonies med sjokoladefyll som jeg ver helt vill etter som liten (og som jeg fortsatt synes er gode, hoho). Gratulerer så mye med ferie!

Kathleen sa...

Sånne har jeg også spist. Jeg kjøpte de i Chinatown i London for år siden, men jeg har fortsatt boken de lå i. Den ligger i skattekofferten min.

Ine sa...

Kos deg masse, glade, fine panda!

Allis i Eventyrland sa...

Gratulerer med overstått, nyyyt ferien! :)

Charlotte sa...

de kjeksene så gode ut! :) gratulerer med overstått eksamen!! :)

Trille sa...

Mmmmmm. Gratulerer med ferie, og hurra for kjøleskapsmagnet. :D

Hannah Fregnefrøken sa...

Andreas, Torunn og Hannah foretrekker zebrakjeks.

Josefine sa...

Gratulerer så mye med levert! :) Kos deg massemasse, det er velfortjent!

PS: det rimte, hihi

Ingrid sa...

åååh, de så gode ut! minner om de med den blå haien/delfinen/whatnot på, hoho <3

vi er alle glade pandaer! hurraa for skolefri :D

Regnboge sa...

Hihi, mase glade pandavesen^^ Nyt ferien masse!

MøbelPøbel sa...

Nei, så søte! Og så heldig du er som har sommerferie fra skolen! Jeg venter, teller dager og timer..Da skal jeg også bare nyte..stillheten, det vakre, og puste..mye!

Du, man kan jo få tak i drivhus i alle størrelser..alt fra mini-mini til store, større, størst! Et i vinduskarmen er koselig<3
Klem på deg

Silje sa...

Gratulerer med levert:)

Frøken Paris sa...

Hurra for ferie! Husker selv det var en fantastisk fölelse etter mange timer paa lesesalen... Naa har jeg litt ferie i ett aar og det er herlig det!

Joy sa...

for litt siden kommenterte jeg på bloggen din; "vi er like"
jeg kjøpte disse kjeksene samme dag som deg... uten å vite at du hadde kjøpt dem :)

Maren sa...

Joy: Hihi, gøy!