fredag 17. juni 2011

En fredag i regn

I dag har jeg gått tur i regnet, en av mine favoritting å gjøre. Første stopp var biblioteket, hvor jeg skulle introduseres litt for sommerjobben. Gjøvik fyller 150 år i år, og slik så det ut i trærne til ære for bursdagsbyen. Fint!

Photobucket

Jeg fikk veldig god bruk for den nye paraplyen min

Photobucket

Photobucket

Og da regnet plutselig bestemte seg for å falle både nedover og bortover, så søkte jeg ly inne med en kopp grønn te med rabarbra (nam), og ei bra bok. Sommerformiddag; jeg liker deg

Photobucket

13 kommentarer:

johanna sa...

fine bilder og fin dag, hihi.
god sommer :)

Regnboge sa...

Fint! Både ballongar, sommarjobb, paraply og te + bok. Og den tekøppen va kjærleik!

Oda sa...

Jeg er så enig, det er noe helt spesielt med å gå tur i regnet :) Jeg liker lukten best, faktisk.

Trille sa...

Finfint! Det er koselig med regn. Jeg liker det egentlig, men i dag ble jeg litt skuffet over regnet på fridagen. Men, det ble en fin fredag, likevel. :)

Polkadotdays sa...

Regn er fantastisk!

Elena sa...

det hørtes virkelig fantastisk ut

Skriblerina sa...

Høres ut som en kjempekoselig dag :) Hvilken bok er det du leser? Ble fanget inn av denne setningen: "Pappa was there. At the farm?" Det var en merkelig og litt fin setning :)

Maren sa...

Skriblerina: Jeg leser The sorrows of an American av Siri Hustvedt, den anbefales veldig :) Tenkte skrive noen ord om den her når jeg er ferdig:)

Duse Pasteller sa...

Vakker fredag. Kan nesten føle stemninga:)
God helg da!
Klem

Kos at du blir med på min Gi Vekk!!;)

Josefine sa...

Åh, så gøy at du bor på Gjøvik! :) Sommerformiddager er fine, jeg har mange av dem om dagen siden jeg jobber senvakter. Regna fælt på Hamar i dag også, kjøpte støvler i går, var ganske glad for det i dag i grunn :p

Finfin paraply! :)

Lady Netta sa...

Det hørtes ut som en veldig koselig fredag. Og paraplyen var absolutt nydelig! Min fredag var i et øltelt, men det var greit det og :)

Ane sa...

Oioioioi. For en paraply! Så vakker! Fint følge til fin jente, synes jeg :)

Ingrid sa...

Åååh, så fin paraplyen var <3