tirsdag 31. mai 2011

The smiles returning to the faces

Dagen i dag er kollokvie på Laundromat, å oppdage at de skoene som jeg trodde var vanntette ikke var vanntette likevel, oppgaveskriving og å møte ei av mine beste venninner som jeg får sett så altfor lite. Vi har vært venninner siden barnehagen, og hele sjuende klasse satt vi og spiste lakris, leste bøker og hørte på Beatles. Og i den anledning er det jo fint å vise hva som er bakgrunnen på pcen min for tida. Nemlig denne her. Fnis.

Photobucket
Funnet her

11 kommentarer:

Johanne sa...

Ihi, likte bakgrunnen!

Elena sa...

så fint :)

Linda Terese sa...

Så morsomt bilde!!

Duse Pasteller sa...

Så kult bilde! Må jo bare smile av det!!:)
Ha en fin ettermiddag og kveld!
Klem

Silje sa...

Fnis, fnis, fnis. Det er kanskje overflødig å si at jeg synes det bildet er ganske så flott?

Trille sa...

Fin tirsdag! :) Kjipt med skoene, men likevel fin dag. :)
Kul bakgrunn. :)

Brita Melissa sa...

Hehe ;)

Synne sa...

Haha! Kult at du har vært på Laundromat, og koselig å høre at du og venninnen din har hygget dere sammen. Håper skoene blir tørre og fine i løpet av natten!

E.G. sa...

Ihihihih Funny! :)

Stine sa...

Haha, så kul!

Ingrid sa...

haaaaaaahaaaaaa, AWESOME!