fredag 6. mai 2011

Litt lørdag på fredag

God helg! Min begynner sånn 

Photobucket

13 kommentarer:

Synne sa...

En god start! Kos deg!

Frøydis sa...

Åh, den isen der altså! Heilt fantastisk.

Brita Melissa sa...

Den har jeg ikke smakt. Har vært så hekta på Cookie Dough. Kanskje på tide å prøve noe annet ;)

Julie sa...

Ej hvor sjovt - den så jeg lige igår! Jeg elsker nemlig kokosnød så denne er nok også noget for mig:)

Katja sa...

Hvor får man kjøpt den isen der? Har ikke sett den noen plasser... :)

Polkadotdays sa...

Ben & Jerry's, åh! Min favoritt er Phish food. mmm...

Josefine sa...

Is! :)
Jeg har blitt avhening av Häagen Dazs etter at jeg flyttet til Paris... Mmmmmm!

Ine sa...

En veldig god start på helga, må jeg si! Ha en fin en, Maren!

Maren sa...

Jeg hadde ikke smakt denne før, men nam den var god! Og vi kjøpte den på Ica :)

Oda sa...

uuh, nam nam! God helg, Maren ^^

Lady Netta sa...

Åh, den der er kjempegod! Jeg spiste den på Ben & Jerrys i Oslo, namnamnam :D

June sa...

Den der har jeg ikke sett før. Var den god? :D

julesengel sa...

Jeg er en smule skuffet over denne, faktisk litt for mye sjokolade og litt for lite kokkos. Cookie dough er min favoritt :)